وبلاگ

آینه دکوراتیو دودی

آینه دکوراتیو دودی

آینه دکوراتیو دودی ؛ یکی از انواع آینه دکوراتیو می باشد که در بخش های مختلفی از دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع از آینه ها دارای تنوع بالایی می باشند و به دلیل رنگ منحصربفردی که دارا می باشند ، می توانند در زیبایی دکوراسیون داخلی تاثیر بسزایی داشته باشند . این نوع از آینه ها از ترکیبی از مس ، نقره و ترکیبات دودی تشکیل شده اند و موجب شکل گیری آینه های دودی شده اند . امروزه آینه های دودی می توانند نقش بسیار پر رنگی برای زیباتر نشان دادن بخش های مختلف از جمله ، اتاق ، آشپزخانه ، پذیرایی و … داشته باشند . آینه های دودی می توانند در ابعاد بسیار گوناگونی قابل تولید باشند و انتخاب آنان ، تا حد بسیار زیادی درابتدا به سلیقه شما و بعد به تناسب با محیط بستگی دارد . رایج ترین نوع این آینه ها ، لوزی می باشد که با در کنار هم قرار دادن آنان و ایجاد شکلی پازل مانند ، می تواند فضایی کاملا دکوراتیو در محیط ایجاد کند .

مزایای آینه دکوراتیو دودی

این آینه ها در مقایسه با انواع دیگر آینه ها دارای مزایای بسیار زیادی می باشند . دلیل مزیت های بسیاری که برای این گونه آینه ها موجود می باشد ، جنس و کیفیت آنان و همچنین عناصر تشکیل دهنده آنان می باشد . این نوع از آینه ها با ترکیبی از مس و نقره و همچنین ترکیبات دودی شکل گرفته اند و به همین دلیل در مقایسه با انواع دیگر آینه ها داری ضخامت و قدرت بالاتری می باشند . از جمله مزایای این نوع آینه ها ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • این نوع آینه ها به دلیل رنگ دودی ( زغالی ) ای که دارا می باشند ، به نوعی محیط را به حالتی لوکس و مجلل تبدیل می کند و گویی می تواند با ایجاد جلوه ای خاص ، محیط را از نظر مادی ، بسیار با ارزش تر نشان دهد .
  • استفاده از رنگ زغالی در این نوع آینه ها موجب شده است که با ایجاد خطای دید ، محیط در نگاه مخاطبان بیشتر از حد واقعی نشان داده بشود و در واقع بزرگ تر به نظر بیاید .
  • استفاده از این نوع آینه ها در اتاق خواب ها و همچنین محیط های بسیار کوچک ، بسیار کاربردی می باشد زیرا می تواند در بزرگ نشان دادن آن ، بسیار موثر باشد .
آینه دکوراتیو دودی
آینه دکوراتیو دودی

معایب آینه دکوراتیو دودی

این نوع از آینه ها دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند و به همین دلیل در بسیاری از صنایع ، پر کاربرد می باشند . اما در کنار مزایای بسیار زیادی که برای این نوع از آینه ها وجود دارد ، دارای معایب محدودی نیز می باشند . این معایب چندان نمی توانند از مفید و کاربردی بودن این آینه ها بکاهند و همچنان می توان با قدرت بیان کرد که این آینه ها از جمله آینه های بسیار با ارزش در طراحی دکوراسیون داخلی می باشند . از جمله معایب این نوع از آینه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • این نوع از آینه ها اغلب به دلیل رنگ بسیار خاصی که دارند ، در مقایسه با آینه های دیگر بیشتر دچار لک و کثیفی می شوند و در نگه داری آنان باید بیشتر دقت کرد .
  • آینه های زغالی و دودی ، به دلیل جنسی که دارند اگر به درستی و با احتیاط با آنان مواجه نشویم ، دچار ترک خواهند شد و از آنجا که ترک خوردگی در این نوع از آینه ها قابل ترمیم نمی باشد ، به ناچار باید کل آینه را تعویض کنید و این موجب هزینه ای اضافه برای شما خواهد بود .

 

معایب آینه دکوراتیو دودی
معایب آینه دکوراتیو دودی

کاربرد آینه دکوراتیو دودی

آینه های دکوراتیو دارای تنوع بالایی می باشند و این تنوع موجب شده است که در بسیاری از محیط ها و همچنین با شرایط گوناگونی مورد استفاده قرار بگیرد . آینه های دودی به علت کاربردی بودن آنان ، امروزه برای بسیاری از افراد و به ویژه طراحان داخلی ، در صدر انتخابات قرار گرفته است و به عنوان اولین گزینه برای استفاده در محیط به منزله زیبایی دو چندان آن مورد استفاده قرار می گیرد . از کاربردهای مختلف آینه دکوراتیو دودی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سالن های آرایشی و پیرایشی
  • دفاتر کاری
  • خانه ها و منازل نوساز
  • خانه ها و منازل در حال باز سازی
  • باشگاه های ورزشی
کاربرد آینه دکوراتیو دودی
کاربرد آینه دکوراتیو دودی

انواع آینه دکوراتیو دودی

به طور کلی آینه های دکوراتیو دارای تنوع بالایی می باشند که از میان آنان ، آینه دودی از جمله متنوع ترین آینه ها محسوب می شود . دلیل اهمیت این نوع از آینه های دکوراتیو ، رنگ خاص و ویژه آنان می باشد که با استفاده در هر محیطی می توانند زیبایی آن را دو چندان کنند . استفاده از این نوع آینه ها در بسیاری از بخش های صنعت و همچنین ماشین سازی و طراحی داخلی ، موجب شده است که هیچ فردی نتواند از اهمیت ِ این نوع از آینه ها غفلت کند . از بهترین ویژگی هایی که می توان برای این نوع از آینه ها در نظر گرفت ، ایجاد خطای دید برای مخاطبانی می باشد که در معرض دید این نوع از آینه ها قرار می گیرند و به موجب وجود این خطای دید ، فضا را بسیار بزرگ تر از حد واقعی خود تصور می کنند . برخی از انواع آینه های دودی درموارد زیر ذکر شده است .

  • آینه فلزی
  • آینه لایه گذاری شده
  • آینه شیشه ای
  • آینه محدب
  • آینه مقعر
  • آینه کروی
انواع آینه دکوراتیو دودی
انواع آینه دکوراتیو دودی

خرید آینه دکوراتیو دودی

امروزه به دلیل استقبال بسیار زیادی که از آینه های دکوراتیو و انواع آنان برای طراحی داخلی در سراسر کشور مشهود می باشد ، بسیاری از تولیدکنندگان در راستای تولید این محصولات در حال فعالیت می باشند . آنچه می تواند موجب تمایز فروشگاه ها و تولیدکنندگان متعدد با یکدیگر باشد ، جنس و متریال اولیه ی مورد استفاده در ساخت این نوع از آینه ها می باشد . قطعا هرچه متریال مورد استفاده در ساخت و تولید این محصولات بیشتر باشد ، از کیفیت و مرغوبیت بیشتری نیز برخوردار می باشند .

دکوریت دیزاین با داشتن سابقه ای طولانی و با ارزش در راستای طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین با وجود کارشناسان مجرب ، در زمینه طراحی و مشاوره به شما عزیزان ، می تواند شما را در جهت رسیدن به یک محیط ایده آل و کاملا مدرن کمک بکند . دکوریت با تنوع محصولات خود در زمینه ارائه انواع رنگ های دکوراتیو ، می تواند محیطی را فراهم کند که مشتریان خود با خیالی آسوده و با اطمینان از تضمین کالا ، به خرید محصول مورد نیاز خود بپردازند .

خرید آینه دکوراتیو دودی
خرید آینه دکوراتیو دودی

قیمت آینه دکوراتیو دودی

برای خرید آینه دکوراتیو دودی ، نمی توان قیمت ثابتی تعیین کرد ، زیرا قیمت این گونه محصولات به عوامل بسیار متعددی وابسته می باشد . از جمله عواملی که در تعیین قیمت این آینه ها بسیار موثر می باشد ، مواد و متریال مورد استفاده در ساخت و تولید این نوع آینه ها می باشد و هرچه دارای کیفیت بیشتری باشند ، قیمت بیشتری نیز خواهند داشت .

برای اطلاع از قیمت این نوع از آینه ها ، می توانید با کارشناسان دکوریت دیزاین و همچنین فروشگاه ما ، در ارتباط باشید .

قیمت آینه دکوراتیو دودی
قیمت آینه دکوراتیو دودی

 

 
 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X