وبلاگ

آینه دکوراتیو دیواری

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو دیواری؛ یکی از انواع آینه دکوراتیو می باشد که در فضای داخلی و به خصوص دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع از آینه ها ، امروزه یکی از پرکاربردترین انواع آینه هایی می باشند که طراحان داخلی جهت تغییر دکوراسیون مورد استفاده قرار می دهند . آینه های دکوراتیو دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و براساس اینکه در چه محیطی و با چه کاربردی مورد استفاده قرار بگیرند ، متفاوت خواهند بود . شناخت محیط و ویژگی های آن برای انتخاب این نوع از آینه ها بسیار ضروری می باشد . برای شناخت بیشتر آینه های دکوراتیو دیواری ، این مقاله را تا انتها دنبال کنید .

آینه دکوراتیو چیست ؟

آینه دکوراتیو دیواری
آینه دکوراتیو دیواری

آینه دکوراتیو آینه های از پیش ساخته ای هستند که به صورت چسبی یا میخی نصب می شوند. این آینه ها تنوع بسیار دارند و برای هر سلیقه ای به راحتی امکان انتخاب دارند.

در زمان های قدیم برش این آینه ها به صورت دستی انجام می شده است اما امروزه برش آینه ها به کمک دستگاه های اتومات و تکنولوژی پیشرفته استفاده می شود.

تاثیر آینه دکوراتیو بر زیباسازی منزل چیست

آینه دکوراتیو دیواری
آینه دکوراتیو دیواری

این آینه ها با توجه به ویژگی هایی که دارند به خوبی نور را بازتاب می کنند و باعث روشنی فضا می شوند. همچنین اگر فضای داخلی کوچکی دارید استفاده از اینه باعث می شود فضا بزرگ تر احساس شود.

چرا در فضای داخلی از آینه استفاده کنیم

  • بزرگ تر نشان دادن فضا توسط آینه
  • روشن تر کردن فضا
  • قیمت مناسب نسبت به سایر اجزای دکوراسیون داخلی
  • ایجاد حس ارامش در فضا
  • شیک و مجلل کردن فضا
  • قابل ست شدن با سایر اجزای منزل است

در کدام قسمت خانه بهتر است از آینه ی دکوراتیو استفاده کنیم

این آیینه ها می تواند در فضاهای خالی خانه استفاده شود و باعث ایجاد تعادل در چیدمان منزل بشود. نور را در قسمت مختلف خانه افزایش می دهند ، اگر انتخاب رنگ درستی جهت خرید این آینه ها انجام شود می تواند حس زیبایی و آرامش منزل را چند برابر کند. باعث ایجاد حس سرزندگی و شادی می شود.

از آن جا که آیینه ها می توانند تاثیر بسیاری در زیبایی فضای داخلی داشته باشند مجموعه دکوریت با ارایه انواع مدل ها ، رنگ ها و طرح های این آینه ها آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است. جهت مشاهده ی انواع این اینه ها می توانید از طریق سایت اقدام کنید. همچنین اگر سوالی در زمینه ی خرید این محصولات دارید از طریق راه های تماس با ما در ارتباط باشید.

هنگام خرید آینه دکوراتیو به چه نکاتی توجه کنیم

انتخاب جنس آینه یکی از فاکتور های مهم هنگام خرید آیینه دکوراتیو است.آینه های بی کیفیت می توانند تصویر را به خوبی منعکس نکنند و لک به راحتی روی آن ها ایجاد شود و به راحتی قابل پاک شدن نباشد بنابراین هنگام خرید به کیفیت آیینه توجه کنید. مورد مهم دیگر توجه به ضخامت آینه است. ضخامت اینه بستگی به مکانی که قرار است استفاده شود برای اطلاع دقیق تر بهتر است با کارشناسان دکوریت در ارتباط باشید. توجه به جنس کار شده در پشت آینه فاکتور بعدی قابل توجه هنگام خرید است هرچه قدر متریال پشت آینه ضخیم تر باشد نتیجه ی بهتری در بازتاب نور خواهد داشت. مورد بعدی توجه به مکانی است که قرار است از این آینه ها استفاده کنید ، توجه به ابعاد و شکل آینه تاثیر بسیار زیادی در فضای شما خواهد داشت به طور مثال در سالن های کوچک از آینه های درشت می توانید استفاده کنید تا فضا بزرگ تر دیده شود.

قیمت آینه دکوراتیو دیواری

قیمت این آینه ها بسته به ابعاد ، جنس آینه ، رنگ آینه متفاوت است جهت اطلاع آینه ی مورد تاییدتان از طریق سایت یا راه های تماس اقدام کنید.

نمونه های ایینه های دکوراتیو

آینه دکوراتیو دیواری
آینه دکوراتیو دیواری
آینه دکوراتیو دیواری
آینه دکوراتیو دیواری
آینه دکوراتیو دیواری
آینه دکوراتیو دیواری
آینه دکوراتیو دیواری
آینه دکوراتیو دیواری
آینه دکوراتیو دیواری
آینه دکوراتیو دیواری
آینه دکوراتیو دیواری
آینه دکوراتیو دیواری

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X