وبلاگ

آینه دکوراتیو شامپاینی

آینه دکوراتیو شامپاینی

آینه دکوراتیو شامپاینی ؛ یکی از انواع آینه دکوراتیو می باشد که در محیط های گوناگونی از جمله منازل ، اداری مورد استفاده قرار می گیرند . این آینه های در واقع به آینه های مسی نیز معروف می باشند که حتی در ابعاد گوناگون در کنار یکدیگر می توانند فضایی بسیار دکوراتیو تولید کنند . امروزه استفاده از آینه ها  بر خلاف گذشته ، در فضای داخلی ساختمان ها تنها جنبه خودآرایی ندارد بلکه با به کار بردن انواع آینه های دکوراتیو می توانید فضای بسیار تاثیر گذاری ایجاد کنید که در دکوراسیون داخلی محیط بسیار با اهمیت است . این آینه ها در اشکال هندسی گوناگونی تولید می شوند و همچنین امکان هماهنگ سازی آنان با تجهیزات داخلی ساختمان ها وجود دارد . آینه های شامپاینی یا مسی شباهت زیادی به آینه های برنزی داند ولی با آنان تفاوت دارند . این آینه ها در واقع ترکیبی از رنگ های قهوه ای و صورتی می باشند ولی آینه های برنزی دارای رنگ قهوه ای تیره می باشند .

مزایای استفاده از آینه دکوراتیو شامپاینی

آینه های شامپاینی به دلیل  ترکیب رنگ ِ قهوه ای و صورتی ای که در آنان وجود دارد ، در واقع بسیار شبیه به طلای سرخ می باشند . این نوع از آینه ها تنها نمی توانند جنبه خودآرایی داشته باشند بلکه به دلیل رنگ بسیار زیبایی که در آنان وجود دارد و بسیار با شباهت به رنگ مسی می باشد ، در دکوراتیو کردن فضای داخلی ساختمان ها بسیار مفید می باشند .

این نوع آینه ها اگر به صورت ترکیبی و با ابعاد گوناگون در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار بگیرند ، می توانند نور بسیار زیادی در محیط ایجاد کنند و به نوعی موجب بزرگ تر نشان دادن محیط بشوند . رنگ های مورد استفاده در اینو نوع آینه ها به شکلی است که در یک دکوراسیون سفید مورد استفاده قرار بگیرند ، فضا را با زیبایی دو چندان دکوراتیو خواهند کرد .

آینه دکوراتیو شامپاینی
آینه دکوراتیو شامپاینی

قیمت آینه دکوراتیو شامپاینی

آینه های دکوراتیو دارای قیمت های متفاوتی می باشند . دلیل تفاوت این قیمت ها تا حد بسیار بالایی در کیفیت مواد اولیه تشکیل دهنده این نوع از آینه ها می باشد . هرچه کیفیت موارد اولیه بیشتر باشد ، قیمت نهایی آنان نیز بیشتر خواهد شد . در گام بعد ، باید د ر نظر گرفت که امروزه عدم ثبات شرایط اقتصادی و همچنین بازار ارز ، نمی تواند موجب شود که بتوانیم قیمتی قطعی برای کالاها در نظر بگیریم و به همین دلیل در مدت زمان بسیار کوتاهی قیمت ها بروز رسانی خواهند شد .

برای اطلاع از قیمت این نوع از آینه ها و نحوه سفارش آنان ، با ما در ارتباط باشید .

قیمت آینه دکوراتیو شامپاینی
قیمت آینه دکوراتیو شامپاینی

آینه دکوراتیو رنگ برنزی

آینه های برنزی دارای بیشترین کاربرد در صنعت آینه و دکوراسیون داخلی می باشند . استفاده از این نوع آینه ها و ساخت آنان به حدود 8000 سال قبل باز می گردد . در زمان های بسیار دور افراد توانایی ذوب برنز را داشتند و در نتیجه امکان دوب آهن و مس را نیز پیدا کردند . به واسطه ذوب کردن این فلزات ، ایده شکل گیری آینه های رنگ برنزی بوجود آمد . آینه های برنزی دارای شفافیت بیشتری نسبت به آینه های دیگر می باشند و همچنین امکان تصویر سازی مستقیم ، معکوس و مجازی در آنان موجود می باشد . این آینه ها بیشتر برای جذب و انعکاس نور در محیط های مورد استفاده آنان ، کاربرد دارند .

آینه های برنزی را می توان هم به صورت تنها و هم با ترکیب رنگ های نقره ای و طلایی مورد استفاده قرار داد . رنگی که به صورت رنگ متالیک تولید می شود می تواند در واقع نوعی از یک رنگ متالیک باشد که در دکوراسیون داخلی بسیار پر کاربرد است و موجب دکوراتیو و لوکس کردن محیط خواهد شد . استفاده از رنگ برنز که در واقع شباهت بسیار زیادی به رنگ قهوه ای تیره دارد ، امروزه تنها منحصر به آینه ها نمی باشد و در بخش های دیگر دکوراسیون محیط نیز بسیار پر کاربرد می باشند .

آینه دکوراتیو رنگ برنزی
آینه دکوراتیو رنگ برنزی

آینه دکوراتیو طلایی

آینه های طلایی دارای بیشترین کاربرد در بین آینه های دکوراتیو می باشند . استفاده از این نوع آینه ها امروزه در کنار آینه های نقره ای و همچنین مسی بسیار پر استفاده می باشد و دلیل آن ، رنگ بسیار خاصی است که این نوع آینه ها دارا می باشند . این نوع از آینه ها در طرح های بسیار گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند که شامل ، لوزی ، پازلی و خشتی می باشند .

استفاده از این نوع آینه ها در بزرگ نمایی محیط بسیار موثر خواهد بود ولی نمی توان از این موضوع چشم پوشی کرد که استفاده از این نوع آینه ها کاملا سلیقه ای بوده و به انتخاب شخصی شما وابسته است . استفاده از رنگ طلایی می تواند ظاهری بسیار شیک و مدرن در محیط ایجاد کند و بیشتر در محیط هایی چون هتل ها و یا منازل مسکونی بسیار مجلل مورد استفاده قرار می گیرد .

آینه دکوراتیو طلایی
آینه دکوراتیو طلایی

آینه دکوراتیو رنگ مسی

آینه های دکوراتیو رنگ مسی در واقع آینه هایی می باشند که با ترکیب رنگی قهوه ای ، نارنجی و قرمز ایجاد می شوند . این رنگ ها به دلیل گرمی و صمیمیتی که در آنان وجود دارد ، می توانند با رنگ های دیگر همخوانی بسیار زیادی داشته باشند . آینه های مسی می توانند در دو شکل طرحدار و ساده تولید شوند .

اگر این آینه ها به صورت ساده باشند ، در اشکال هندسی گوناگون قابل سفارش می باشند و متناسب با محیطی که در آن استفاده می شوند ، قابل تغییر می باشند . این اشکال هندسی ، دایره ، لوزی ، مستطیل و … را شامل می شوند که بسیار پر کاربرد می باشند . آینه های مسی طرحدار می توانند در طرح های پازلی قابل سفارش باشند .

آینه دکوراتیو رنگ مسی
آینه دکوراتیو رنگ مسی

آینه دکوراتیو سفید

این آینه ها دارای رنگ سفید می باشند و به دلیل بی روح بودن ِ ذاتی رنگ سفید بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از این رنگ ها در محیط را ندارند . رنگ های شیری و نقره ای رنگ هایی می باشند که به عنوان جایگزین برای رنگ سفید مورد استفاده قرار می گیرند . این رنگ ها می توانند به دکوراتیو کردن محیط کمک بسیاری بکنند و در زیبایی آن بسیار موثر می باشند .

این آینه ها به راحتی با قسمت های دیگر محیط قابل هماهنگی می باشند و به همین دلیل توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند . قیمت این نوع از آینه ها تا حد بسیاری بالایی به جنس و کیفیت و حتی تعداد آنان وابسته می باشد . این نوع از آینه ها اگر به صورت پازلی باشند ، چند تکه می باشند و اضافه شدن تکه های آن ، قیمت آن را بالاتر خواهد برد .

آینه دکوراتیو سفید
آینه دکوراتیو سفید اطلاع

مرکز فروش آینه های دکوراتیو

استفاده از این نوع از آینه ها در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل فروشگاه ها و تولیدکنندگان بسیاری در راستای تولید و ارائه این محصولات در حال فعالیت می باشند . انتخاب فروشگاهی که بتوانید به آن اعتماد کنید و به یک مشتری وفادار تبدیل شوید ، تا حد بسیار زیادی به خدمات و کیفیت محصولات ارائه شده وابسته است .

تچرا از جمله شرکت هایی می باشد که در راستای تولید این گونه محصولات بسیار پر تلاش عمل کرده است . این شرکت با ارئه کالای پر کیفیت و همچنین خدمات مناسب در راستای رضایت مشتریان تلاشی بی وقفه انجام داده تا بتواند شما را به یک مشتری دائمی تبدیل کند .

مرکز فروش آینه های دکوراتیو
مرکز فروش آینه های دکوراتیورین

 

 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X