وبلاگ

آینه دکوراتیو طلایی

آینه دکوراتیو طلایی

آینه دکوراتیو طلایی ؛ یکی از انواع آینه دکوراتیو می باشد ، که امروزه در طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار پرطرفدار می باشد . این نوع از آینه های دکوراتیو به دلیل رنگ خاصی که دارند ، می توانند موجب ایجاد نمایی زیبا و انرژی بخش در هر محیطی باشند . در گذشته استفاده از رنگ طلایی در منازل و یا حتی هر محیط دیگری ، به نوعی تداعی شکل اشراف گرایی و سلطنتی بود و امروزه نیز بسیاری از افراد معتقدند استفاده از این نوع آینه ها بیشتر برای افرادی که صاحب قدرت و اعتماد به نفس می باشند ، بیشتر است . با توجه به آنچه گفته شده ، واضح است این نوع از آینه ها می تواند جلوه ای بسیار شیک و چشم نواز در هر محیطی ایجاد کند و به واسطه وجود چنین آینه هایی در هر محیط ، می توان از تاثیر دو چندان آن محیط اطمینان پیدا کرد .

مزایای استفاده از آینه دکوراتیو طلایی

آینه های دکوراتیو طلایی دارای مزایای بسیار زیادی می باشند و به دلیل همین مزایا استفاده از آنان روز به روز در حال افزایش می باشد . این نوع از آینه ها انعکاس بسیار زیادی از نور را دارا می باشند و به همین دلیل استفاده از آنان در محیط داخلی و به خصوص منازل موجب می شود نور بیشتری در محیط انعکاس پیدا کند . می توان چنین گفت که اجسام نور همرنگ خودشان را بازتاب می کنند و به همین دلیل چون این آینه ها به رنگ طلایی و زرد می باشند ، پس نور خورشید و روشنایی آن را به راحتی انعکاس می هند و موجب روشن تر نشان دادن محیط خواهند شد . به همین دلیل ، بهتر است این نوع از آینه ها را در مقابل نور خورشید و روشنایی قرار دهید و از زیبایی آنها لذت ببرید .

برای استفاده از این نوع آینه ها در دکوراسیون داخلی هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی استفاده از آنان در کنار رنگ های تیره ، می تواند بسیار خیره کننده باشد . رنگ هایی از قبیل خاکستری ، بژ ، نقره ای می توانند مکمل بسیار خوبی برای این نوع از آینه ها باشند . از مزایای دیگر این نوع آینه ها این است که می توانند با ایجاد خطای دید ، موجب بزرگ تر نشان دادن هر محیطی باشند و استفاده از آنان هرچه در ابعاد بزرگ تری باشد ، بزرگ نمایی آنان نیز بیشتر می باشد . به طور کلی استفاده از این نوع آینه ها در دکوراسیون داخلی بسیار پیشنهاد می شود .

آینه دکوراتیو طلایی
آینه دکوراتیو طلایی

کاربرد آینه دکوراتیو طلایی

این نوع از آینه ها می توانند فضایی بسیار لوکس و مدرن در هر محیطی ایجاد کنند . دلیل این موضوع ، رنگ بسیار زیبا و خاصی است که این نوع از آینه ها دارا می باشند . این نوع از آینه ها دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و در شکل ها و ابعاد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند . انتخاب نوع این آینه ها ، تا مقدار بسیار زیادی به سلیقه شخصی شما و در گام بعد ، به تناسب با محیط مورد استفاده در آنان وابسته می باشد .

این آینه ها بیشتر در محیط های vip ، هتل ها و یا مکان های بسیار لوکس و ویژه مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن ، شکل و ظاهر خاص این نوع از آینه ها می باشد . آینه دکوراتیو طلایی ، در مقایسه با دیگر انواع آینه ها دارای قیمت بالاتری می باشند و دلیل آن ، جنس و کیفیت عالی این گونه از آینه ها می باشد . برای اطلاع بیشتر در این زمینه ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

کاربرد آینه دکوراتیو طلایی
کاربرد آینه دکوراتیو طلایی

انواع آینه دکوراتیو طلایی

آینه های طلایی دارای انواع مختلفی می باشند که از جمله آنها می توان به آینه های همراه با کنسول ، بدون کنسول و همراه با شمعدان و کنسول اشاره کرد . آینه های بدون کنسول عموما در مقایسه با انواع دیگر آینه ها دارای طرفدار کمتری می باشند و بیشتر در مکان های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند . استفاده از این نوع آینه ها در محیط های مسکونی بسیار کم می باشد . در مقایسه با آنچه گفته شد ، آینه های همراه با کنسول بیشتر در منازل مورد اسنفاده قرار می گیرند و دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که انتخاب آنان ، به سلیقه شخصی شما وابتسه می باشد . مدل دیگر این نوه آینه ها ، آینه هایی می باشند که همراه با کنسول و شمعدانی مورد استفاده قرار می گیرند و مجدد بیشتر در منازل مورد استفاده قرار می گیرند . این نوع از آینه ها بیشتر در مراسم عروسی و به عنوان هدیه ای از جانب داماد به عروس در نظر گرفته می شد . آینه نماد پاکی و شمعدان نمادی از روشنایی می باشد . تمام مواردگفته شده ، نشان از اهمیت آینه های دکوراتیو طلایی در از گذشته تا زمان حال را نشان می دهد .

انواع آینه دکوراتیو طلایی
انواع آینه دکوراتیو طلایی

ویژگی های آینه دکوراتیو طلایی

این نوع از آینه ها جز پرفروش ترین آینه ها می باشند و دارای تنوع بسیار بالایی می باشند . این نوع از آینه ها دارای قیمت بالاتری در مقایسه با دیگر آینه ها می باشند و به همین دلیل دارای کیفیت و جنس بسیار مرغوب تری در مقایسه با آینه های دیگر می باشند . به دلیل رنگ بسیار خاص و خیره کننده ای که دارا می باشند ، به راحتی با سایر تجهیزات و وسایل هماهنگ می شوند . این نوع از آینه ها می توانند نور محیط را دو برابر کرده و موجب روشنایی بیشتر هر محیطی بشوند که به موجب آن ، خطای دیدی ایجاد می کنند که متزاژ محیط بزرگ تر از اندازه واقعی به نظر می آید . هرچه در استفاده از این نوع آینه ها ، ابعاد بزرگ تری را مد نظر قرار دهید ، نتایج بهتری خواهد داشت .

آینه ها به دلیل بی رنگ بودن ذاتی آنان ، جلوه زیبایی ندارند ولی استفاده از قاب های متنوع و با رنگ های گوناگون ، می تواند زیبایی آنان را دو چندان کند . بسیاری از افراد تلاش می کنند که قاب مورد استفاده در آینه ها را با وسایل و اثاث محیط تطبیق بدهند و در واقع معتقدند یک رنگ بودن آنان ، بسیار زیبا جلوه می کند . اما در واقع باید چنین در نظر گرفت که آینه های دکوراتیو طلایی یا هر محیطی به راحتی سِت می شوند و هیچ گونه محدودیتی برای استفتده آنان در محیط های مختلف وجود ندارد . اما به طور کلی پیشنهاد می شود که این نوع از آینه ها در کنار رنگ های تیره مورد استفاده شوند که بتوانند زیبایی خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارند .

ویژگی های آینه دکوراتیو طلایی
ویژگی های آینه دکوراتیو طلایی

قیمت آینه دکوراتیو طلایی

قیمت این نوع از آینه ها به عوامل بسیار متعددی وابسته می باشد و امروزه در طراحی داخلی بسیار پر استفاده می باشند . یکی از عوامل بسیار مهمی که در قیمت این نوع از آینه ها تاثیرگذار می باشد ، کیفیت و مرغوبیت آینه ها می باشد که هرچه دارای جنس بهتری باشند ، به همان میزان نیز دارای قیمت بالاتری می باشند . از عوامل دیگر که در قیمت گذاری این نوع از آینه ها بسیار مهم می باشد ، ابعاد و تعداد این نوع از آینه ها می باشد ، زیرا همان طور که گفته شد یکی از رایج ترین انواع پر استفاده از این نوع آینه ها ، شکل های پازلی آن می باشند ، که به میزان افزایش تعداد تکه های آن ، دارای قیمت بالاتری نیز می باشند .

به طور کلی امروزه به دلیل عدم ثبات بازار اقتصادی و شرایط ارز ، نمی توان قیمتی ثابت برای کالا و محصولات در نظر گرفت و به همین دلیل قیمت ها در مدت زمان بسیار کوتاهی بروز خواهند شد . دکوریت دیزاین با انجام تمام امور مربوط به طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین ارائه انواع آینه های دکوراتیو ، می تواند شما را در زمینه خرید این نوع از آینه ها با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه کمک بکند . برای اطلاع از قیمت این نوع از آینه ها و نحوه سفارش آنان ، با ما در ارتباط باشید .

قیمت آینه دکوراتیو طلایی
قیمت آینه دکوراتیو طلایی
 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X