وبلاگ

خرید آینه دکوراتیو ارزان

خرید آینه دکوراتیو ارزان

خرید آینه دکوراتیو ارزان؛ یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که جهت تغییر دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد . آینه دکوراتیو عموما دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و در ابعاد و اشکال گوناگونی قابل استفاده می باشند . برای استفاده از این نوع آینه ها ، شناخت محیط و ویژگی های آن بسیار ضروری می باشد . استفاده درست و بجا از آینه های دکوراتیو در فضای داخلی ، می تواند تا حد بسیار زیادی در زیبایی محیط تاثیر داشته باشد . برای شناخت بیشتر این نوع از آینه ها و نحوه خرید آنان ، این مقاله را تا انتها دنبال کنید .

علت خرید آینه دکوراتیو ، چرا آینه دکوراتیو بخریم ؟ مزایای خرید آینه دکوراتیو چیست ؟

خرید آینه دکوراتیو ارزان
خرید آینه دکوراتیو ارزان

آینه دکوراتیو ارزان ؛ اگر به دکوراسیون داخلی اهمیت می دهید احتمالا اسم آینه های دکوراتیو به گوشتان خورده است. آینه های دکوراتیو یکی از پرطرفدارترین فاکتور های زیبا سازی در دکورسیون داخلی سبک مدرن است البته باید یادآوری کنیم که ایرانیان از زمان قدیم در کاخ ها و امارات خود از سبک آینه کاری استفاده می کرده اند.

آینه کاری چیست ؟

آینه کاری به برش قطعات بزرگ آیینه به قطعات کوچک تر به صورت اشکال مختلف گفته می شود.

روش های نصب آینه دکوراتیو

این آینه ها به دو صورت میخی و چسبی نصب می شوند که بستگی به نوع آینه و ابعاد آن دارد.

عوامل موثر در قیمت آینه های دکوراتیو

خرید آینه دکوراتیو ارزان
خرید آینه دکوراتیو ارزان

متریال بکار رفته: در آینه های دکوراتیو از مواد مختلفی جهت ساخت استفاده می شود.

چسب و قاب: برای ساخت اینه ها هم می توان از چسب های درجه چندم استفاده کرد و هم از چسب های مقاوم و همینطور می توان از ام دی اف بی کیفیت استفاده کرد و یا ام دی اف مرغوب بی شک این تفاوت ها در اختلاف قیمت موثر است.

نوع آینه: آینه ها را هم می توان از الومینیوم ساخت و هم از جیوه. معمولا آینه هایی که از جیوه ساخته می شوند ، حتما باید یک لایه رنگ دیگر به اضافه شود تا جیوه در برابر آسیب وخوردگی مقاوم شود.

برش آینه: بعضی از اشکال هندسی نسبت به سایر اشکال سختی برش بیش تری دارند بنابراین منطقی است که قیمت این آینه ها بیش تر باشد.

ابعاد آینه: هرچه قدر آینه بزرگ تر باشد مواد بیش تری نیز برای ساخت آن به کار رفته است بنابراین گران تر است.

مزایای استفاده از آینه دکوراتیو

بزرگ کردن فضا :آینه های دکوراتیو به دلیل باز تاب کردن نور عمق فضا را بزرگ تر از چیزی که هست نشان می دهند بنابراین بهتر است از اینه ی دکوراتیو در قسمت هایی که پهنای کوچکی دارند استفاده کنید.

شیک ساختن فضا : به کمک اشکال مختلف این آینه ها می توانید تغییرات بسیاری در محیط خانه یا مکان های رسمی ایجاد کنید ، این آینه ها تاثیر بسیار زیادی در لوکس ساختن و مجلل کردن محیط دارند.

ایجاد حس آرامش در فضا : در علم فنگ شویی آینه ها عنصری هستند که یاعث پاک سازی محیط می شوند و حس آرامش را القا می کنند.

روشن کردن فضا : آینه ها منعکس کننده ی نور هستند و همین ویژگی باعث می شود به روشن کردن فضا کمک کنند، هرچه قدر اینه با کیفیت تر باشد و اشکال هندسی نامنظم تری داشته باشد نوررا بهتر منعکس می کند و باعث روشن شدن فضا می شود.

تفاوت قیمت آینه های دکوراتیو ارزان با گران قیمت در چیست ؟

ممکن است در فضای مجازی انواع اینه ها با رنج قیمت بسیار گسترده به چشمتان خورده باشد اما واقعیت این است که هر ارزانی به معناایی خوب بودن نیست بسیاری از اینه های دکوراتیو ارزان قیمت شاید در نگاه اول چشم گیر باشند اما بی شک از کیفیت پایین تری برخوردارند که باعث می شود آلودگی به راحتی روی ان ها بنشیند و به راحتی قابل تمیز کردن و لکه گیری نباشند همچنین آینه های نامرغوب ممکن است دچار خوردگی شوند.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X