وبلاگ

خرید درب کشویی

خرید درب کشویی

خرید درب کشویی ؛ امروزه به دلیل استقبال بالایی که از آن در طراحی و دکوراسیون داخلی صورت گرفته است ، بسیار مفید است . درب کشویی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و با توجه به کاربرد آنان و همچنین متناسب با محیطی که مورد استفاده قرار می گیرند ، انتخاب خواهند شد . درب های کشویی به دلیل فضای کمی که در مقایسه با درهای بازشو می گیرند ، فضای بسیار کم تری اشغال می کنند و به دلیل متراژ پائینی که جدیدا برای فضای داخلی ساختمان ها وجود دارد ، مناسب ترین گزینه برای جداسازی فضای داخلی و خارجی ساختمان ها می باشد . در هنگام خرید درب های کشویی شناخت برخی ویژگی های مربوط به آن بسیار ضروری می باشد . برای آگاهی بیشتر در این زمینه مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

درب کشویی چیست ؟

طراحی دکوراسیون داخلی امروزه یکی از قسمت های لاینفک در هر ساختمانی می باشد . اهمیت این موضوع به قدری زیاد می باشد که افراد گوناگون جهت ایجاد فضایی دلنشین و روح بخش در محیط زندگیشان از علم و توانایی های طراحان داخلی کمک می گیرند تا از طریق راهنمایی این افراد بتوانند به بهترین شکل به بهینه سازی محیط و شکل گیری درست آن بپردازند . در واقع استفاده از ایده طراحان داخلی کمک می کند تا ما بتوانیم به بهترین شکل به چیدمان اثاث و تجهیزات بپردازیم . یکی از این ایده ها استفاده از درب های کشویی به جای استفاده از درب های لولایی می باشد . امروزه به دلیل شرایط اقتصادی و همچنین دلایل گوناگون دیگر منازل دارای متراژ بسیار پائینی می باشند ، بنابراین باید طراحی داخلی آنان به شکلی صورت بگیرد که به بهترین شکل امکان استفاده از فضا وجود داشته باشد .

استفاده از درب های کشویی کمک می کنند که بهترین شکل امکان استفاده از فضای مفید محیط افزایش پیدا کند . زیرا این نوع از درب ها بدون اینکه باز و بسته بشوند و از طریق لولا فضای زیادی را اشغال کنند با استفاده از ریلی به صورت عرضی حرکت می کنند و هیچ فضای اضافی را اشغال نخواهند کرد . استفاده از این درب ها بیشتر در فرهنگ شرق آسیا و به خصوص در ژاپن وجود داشت و بعد از آن به سراسر دنیا گسترش پیدا کرد . امروزه استفاده از این نوع درب ها دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و انتخاب اول بسیاری از افراد می باشد . این نوع درب ها دارای تنوع بالایی می باشند . این تنوع هم در رنگ بندی آنان و هم در طرح های متنفاوتی قابل تولید می باشد که انتخاب آنان تا حد بسیار زیادی به سلیقه شما و تناسب با محیط وابسته است . استفده از آینه دکوراتیو نیز در کنار چنین درب هایی می تواند از بهترین ایده ها در طراحی داخلی باشد .

درب کشویی چیست ؟
درب کشویی چیست ؟

مزایای خرید درب کشویی

  • ایجاد حس مدرن و شیک در فضای داخلی ساختمان
  • رفع ایرادات پیش بینی نشده در هنگام ساخت ساختمان
  • بهینه سازی فضا در مقایسه با درب های بازشو
  • نقش جداکننده ِدرب های کشویی
  • نور گیر بودن این نوع از درب ها
  • انعطاف پذیری بالا برای استفاده در انواع محیط ها
  • دارای ابعاد بزرگ

 

مزایای خرید درب کشویی
مزایای خرید درب کشویی

قیمت درب کشویی pvc

poly vinyl chloride که به اختصار pvc   خوانده می شود به نوعی از جنس درب های کشویی گفته می شود که جنسی شبیه به پلاستیک دارد و بیشتر برای سرویس های بهداشتی و یا مکان هایی که در معرض آب قرار می گیرند ، مورد استفاده قرار می گیرد . یکی از موراد پرکاربرد استفاده از این وع از درب ها در پنجره های دوجداره می باشد که دارای مقاومت بالایی می باشند .

pvc  دارای انعطاف بالایی می باشند و قدرت شکل گیری آنان نیز به همین میزان بالاست . اگر قصد استفاده از جنسی را دارید که در مقابل آب و رطوبت دارای کمترین آسیب باشد ، پی وی سی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد . این نوع درب ها دارای مقاومت بالایی می باشند و دچار کمترین پوسیدگی در طول سال ها می باشند . این نوع درب ها دارای تنوع بالایی می باشند که با توجه به کاربرد آنان دارای قیمت های متنوعی می باشند . برای اطلاع از قیمت این نوع از درب ها و نحوه سفارش آن ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت درب کشویی pvc
قیمت درب کشویی pvc

قیمت درب کشویی دستی

درب های کشویی از نظر توانایی و قابلیت آنان برای باز شدن ، به دو دسته دستی و اتوماتیک قابل تفکیک می باشند . درب های کشویی اگر به صورت دستی باشند ، تنها با استفاده از نیروی دست روی ریلی به صورت عرضی جابجا خواهند شد . اما اگر درب های کشویی به صورت اتوماتیک باشند ، برای باز و بسته شدن آن نیاز به یک ریموت و یا به اصطلاح ساده تر ، کنترل می باشد . برای پیاده سازی و اجرای درب های کشویی به صورت اتوماتیک از ابزار و تجهیزات گوناگونی استفاده می شود که هر کدام دارای قیمت ِ منحصربفردی می باشند ، برای مثال استفاده از :

  • موتور الکتریکی
  • برد الکتریکی
  • ریموت
  • حسگرها
  • تجهیزات امنیتی
  • چرخ دنده و گیربکس
  • قفل برقی و مکانیکی

در نصب و پیاده سازی درب های اتوماتیک کشویی قیمت آنان را در مقایسه با درب های کشویی دستی افزایش خواهد داد . برای اطلاع از قیمت و نحوه سفارش انواع درب های کشویی ، ما را دنبال کنید .

 

قیمت درب کشویی دستی
قیمت درب کشویی دستی

قیمت درب کشویی اتاق خواب

اتاق خواب از جمله بخش هایی از محیط یک خانه می باشد که زیبایی آن می تواند تاثیر شگرفی در روحیه افراد داشته باشد . به طور میانگین افراد ساعت های متفاوتی را جهت استراحت و افزایش انرژی در محیط اتاق خواب می گذرانند و به همین دلیل زیبایی آن بسیار با اهمیت می باشد . در انتخاب تمام تجهیزات و اثاثیه مربوط به این محیط ، حفظ امنیت و آرامش ساکنین آن بسیار حائذ اهمیت می باشد .

درب های کشویی متنوعی جهت استفاده در فضای اتاق خواب و به منظور جداسازی آن ، از محیط های دیگر ساختمان موجود می باشند . اما انتخاب یک درب مناسب ، تا حد بسیار بالایی در ابتدا به سلیقه شما و مهم تر از آن ، به تناسب با محیط وابسته می باشد . برای مثال استفاده از درب های کشویی شفاف شیشه ای برای استفاده از اتاق خواب چندان ایده مناسبی نمی باشد . همچنین اگر متراژ محیط کم باشد ، استفاده ازدرب هایی با طرح بندی های بسیا شلوغ و پر زرق و برق توصیه نخواهد شد . برای شناخت بیشتر و آگاهی در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط بوده ، تا از این طریق بتوانید بهترین انتخاب را با مناسب ترین قیمت ، برگزینید .

قیمت درب کشویی اتاق خواب
قیمت درب کشویی اتاق خواب

قیمت درب شیشه ای کشویی

یکی از جدیدترین و پرکاربردترین انواع درب های کشویی ، نوع ِ شیشه ای آن می باشد . این نوع از درب ها به دلیل شفافیت بالایی که دارند در ایجاد نور در محیط و همچنین بزرگ تر نشان دادن آن ، بسیار تاثیرگذار می باشند . این نوع از درب ها اگر شفاف باشند بیشتر در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند که می توانند بسیار زیبا باشند .

اغلب درب های کشویی شیشه ای دارای طرح می باشند و از حالت شفافیت خارج می شوند . این نوع از درب ها برای استفاده در طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد می باشند و جلوه ای خاص در  محیط ایجاد خواهند کرد . برای اطلاع از قیمت این نوع از درب ها ، با ما در ارتباط باشید .

قیمت درب کشویی توکار

درب جیبی یا درب مخفی به نوعی از درب های کشویی تلقی می شود که به عنوان درب های مدرن شناخته شده اند و مدت زمان بسیار زیادی است که در ساختمان هایی که از درب های به اصطلاح ویکتوریایی استفاده می کنند ، مورد استفاده قرار می گیرد .

برای اطلاع از قیمت این گونه از درب ها ، با ما در ارتباط باشید .

قیمت درب کشویی توکار

درب کشویی ارزان قیمت

درب های کشویی دارای متریال های گوناگونی می باشند که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند . علاوه بر آن دستی و یا اتوماتیک بودن آنان نیز در تعیین قیمت آنان ، بسیار تاثیرگذار می باشد  . درب های کشویی از جهت متریال اولیه به 5 دسته :

  • چوب
  • آلومینیوم
  • فایبرگلاس
  • وینیل
  • استیل

قابل تقسیم می باشند . و همچنین به خودی خود و از نظر کاربرد به 5 دسته :

  • درب کشویی bypass
  • درب کشویی pocket
  • درب کشویی bi-fold
  • درب کشویی فرانسوی
  • درب کشویی آکاردئونی

تقسیم می شوند . هر کدام از این نوع درب ها دارای قیمت های متفاوتی می باشند که برای اطلاع از آنان ، می توانید با دکوریت دیزاین در ارتباط باشید .

درب کشویی ارزان قیمت
درب کشویی ارزان قیمت

درب کشویی ام دی اف

تخته فیبر با تراکم متوسط ​​ یا به طور مخفف به عنوان MDF شناخته می شود . این نوع از درب ها نیز همانند درب های pvc  دارای کاربرد بسیار زیادی می باشند و در صنعت بو به خصوص طراحی داخلی بسیار پرکاربرد می باشد . از این گونه درب ها در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد ولی در مقایسه با درب های کشویی PVC  از مقاومت کمتری در مقابل رطوبت و آب برخوردار می باشند .

این نوع از درب ها اگر با کیفیت بالا و از فروشگاه معتبری خریداری شوند ، دارای طول عمر بسیار بالایی می باشند و از بهترین انواع درب ها می باشند . درب های ام دی اف در مقایسه با درب هایی که تماما چوب می باشند از کیفیت و مقاومت پائین تری برخوردار می باشند ، اما قیمت مناسب این گونه درب ها و همچنین مزایای بسیار آنان ، موجب شده است که این نوع از درب ها در انتخاب اول قرار بگیرد .

برای اطلاع از قیمت این نوع از درب ها و نحوه سفارش آن ، ما را دنبال کنید .

درب کشویی ام دی اف
درب کشویی ام دی اف
 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X