وبلاگ

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی ساده

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی ساده

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی ساده ؛ دارای ویژگی هایی بسیار خاص و منحصربفرد می باشد که شناخت تمامی آنان ضروری می باشد . استفاده از تجهیزات گوناگونی از جمله آینه دکوراتیو ، چوب ترمووود و … در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشند . برای شناخت بیشتر ویژگی های این نوع از اتاق خواب ها ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی

در آشپزخانه های ایرانی از چیدمان و طراحی خاصی بهره گرفته شده است . با توجه به اینکه بانوان زمانی زیادی در آشپزخانه میگذارنند . پس صد البته که دیزاین آشپزخانه زیبایی و نظم خاصی دارد . که باید این جذابیت علاوه بر در نظم گرفتن چگونگی چیدمان ، وسایل ،وست نمودن رنگهای در کنار هم از کابینت های زیبا و مدرن ایرانی نیز بهره ببریم . برای طراحی داخلی آشپزخانه ایرانی خود بهتر است به سایت شرکت دکوریت دیزاین مراجعه کنید .

 

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی ساده
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی ساده

مدل آشپزخانه ساده

بهتر است در مدل و دکوراسیون آشپزخانه ساده از رنگهای روشن بکار ببرید تا محیط آشپزخانه دوست داشتنی تر و شاد شود که این امر به افراد خانواده  نیز احساس بهتری میدهد . و همچنین نحوه جا دادن وسایل های آشپزخانه نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است . با طراحی صحیح کابینتها ، همچنین با ایجاد قفسه ها و کشوهای مختلف درون کابینتها میتوان از تمامی فضاهای آشپزخانه و حتی اپن هم استفاده کرد و وسایل ها را داخل کابینتها جا داد تا فضای آشپزخانه  را شلوغ به نظر نرسد .

دکوراسیون آشپزخانه ساده ایرانی

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ساده ایرانی بهتر است از ایده آل و جذابت را به فضای داخلی آشپزخانه خود بدهید . طراحی آشپزخانه ایرانی باید در ابتدا به فکر دیزاین و طراحی کابینت برای آشپزخانه باشید . برای این کار بهتر است لیستی از نیاز های فضایی خود را بنویسید . از رنگهایی که تاثیر بسیاری روی دلباز شدن فضا میگذارد . انتخاب کابینت به رنگ سفید با طراحی ساده انتخاب بسیار مناسبی برای دکوراسیون آشپزخانه ساده ایرانی است . از آنجایی که رنگ سفید نشان دادن کثیفی ها است . از آنجایی که احتمال به وجود امدن لکه در آشپزخانه زیاد است ، کابینت سفید این امکان را به شما میدهد تا همیشه اشپزخانه را تمیز نگهدارید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی ساده
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی ساده

دکوراسیون آشپزخانه ترکیه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه علاوه بر زیبایی باید شامل عوامل کاربردی نیز باشد . تا فضای آشپزخانه بتواند پاسخگوی نیازهای ضروری کدبانوی خانه باشد . و علاوه براین کد بانوی خانه بتواند در فضای آشپزخانه به ارامی به کار خود ادامه دهد . در دکوراسیون آشپزخانه ترکیه که پر از تنوع و سبکهای دکوراسیون مختلف است باید بدانید که در هر کشوری با توجه به سبک و روش آن کشور دکوراسیون داخلی آشپزخانه طراحی میشود .در دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای از چیدمان مدرن و لوکس استفاده میشود .در کشور ترکیه طرح و مدل ها ی کابینت اشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است .و علاوه بر این فضای قابل توجهی از آشپزخانه در سبک دکوراسیون های ترکیه به کابینتهای دیواری بلند اختصاص داده میشود .چون که این مدل کابینتها قابلیت نگهداری وسایل زیادی را دارند .

چیدمان کابینت آشپزخانه ایرانی

چیدمان کابینتها آشپزخانه ایرانی مهمترین اصول در هر آشپزخانه  است . برای راحت تر استفاده کردن از لوازم و برداشتتون بهتر است بهشون نظم بدیم . میتوانید برای نظم دهی بهتر از جدا کننده فلزی یا چوبی برای کابینتها و کشوها استفاده کنید . در چیدمان داخل  کابینت بااینکه با وجود درب ها ،نمایان نیست ولی از اهمیت زیادی برخوردار است . همه وسایل ها برای روزمره استفاده نمیشود ، پس بهتر است ظروف مورد استفاده و کاربرد روزانه رو در دسترس قرار بدهید .تاراحت بتوانید استفاده کنید .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی ساده

تزیین آشپزخانه با وسایل ساده

برای تزیین آشپزخانه با وسایل ساده بهتر است به سراغ طرح هایی متفاوت بروید، تا با روحیات خانوده همخوانی داشته باشد . برایتزیین آشپزخانه بهتر  است از رنگهای شاد استفاده کنید . برای تزیین اشپزخانه وسایل ساده است  ، نوع وسایلی که انتخاب میکنید، با رنگ دکور آشپزخانه تان هماهنگی داشته باشد . برای داخل قفسه های آشپز خانه از قفسه های اندازه داخل کابینتها استفاده گردد تا وسایل داخل آنها بهتر دیده شود. برای اینکه دکور آشپزخانه شما شیک نشان داده شود بهتر است از وسایل دکوری و جاگیر در آشپزخانه استفاده نکنید ، تا علاوه بر زیبا و مرتب نشان دادن چیدمان آشپزخانه ، از شلوغی بیش از حد آن نیز جلوگیری کنید.

چیدمان آشپزخانه ایرانی

آشپزخانه ایرانی از جذابیت خاصی برخوردار است . به همین دلیل این مسئله ذوق و سلیقه ایرانی میباشد .نحوه چیدمان وسایل ، تناسب و هماهنگی  رنگ های موجود در آشپزخانه ، استفاده از انواع مدل کابینتهای زیبا و…از جمله فاکتورهای مورد توجه در چیدمان آشپزخانه ایرانی است .کابینت یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری برای آشپزخانه های ایرانی به شمار میرود .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی ساده

دکور اشپزخانه ساده بدون کابینت

در دکوراسیون آشپزخانه ساده بدون کابینت میتوان با برنامه ریزی  چیدمان شیک و تمیزی داشته باشید که فقط باید چند نکته را در نظر بگیرید:

– از یک چرخ دستی آشپزخانه استفاده کنید :این چرخ دستی بامزه و شیک و عالی کلی فضا اضافه برای گذاشتن وسایل به شما میدهند . میتوانید وسایل آشپزخانه ، ظروف و هر چیزی را که میخواهید روی آن بگذارید.

-از قفسه مجزا استفاده کنید :با ایجاد چندین قفسه چوبی ساده روی دیوار نصب کنید . که میتوان قفسه هارا با وسایل قدیمی و شبک تزیین کنید .

-نهایت استفاده از کشوهای را ببرید :در آشپزخانه بدون کابینت میتوانید چند تا از کشورها در انجا استفاده کنید .که میتوانید از مواد غذایی گرفته تا وسایل آشپزخانه در آنها قرار دهید و نهایت استفاده را بکنید.

-از پگبرد استفاده کنید : در واقعه یک نوع تخته چوبی یا فلزی سوراخ سوراخ است که میتوانید لوازم آشپزخانه را از ان اویز کنید.

– از آبچکان دیواری استفاده کنیم :  در این نوع آبچکانها چند طبقه که بر روی دیوار نصب میشود میتواند محلی برای خشک کردن ظروف باشند و هم محلی برای نگهداری آنها . همچنین فضای کنار سینگ گرفته نمیشود .

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

در طراحی داخلی برای داشتن دکوراسیون آشپزخانه مدرن باید نکاتی را مد نظر گرفت .اولین چیزی باید به آن توجه داشته باشید . داشتن یک ظاهر ساده و خلوت در فضای کلی خانه است و باید خانه و آشپزخانه  به نحوی چیده شده باشد ، که هر وسیله در سر جای خود قرار داشته باشد .و تا جایی که ممکن است روی کانتر و جزیزه آشپزخانه و کابینتها غیر از قرار دادن وسایل اضافه خود داری کنید . و بهتر است در دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن از رنگهای استفاده شود که با نگاه کردن برآن احساس آرامش داشته باشید. در دکوراسیون آشپزخانه مدرن یکی از عواملی که تاثیر مطلوبی در دلبازی  و بهتر نشان دادن فضای اشپزخانه دارد .نور در زیبایی فضا نقش مهمی دارد .برای مشاهده کردن انواع دکوراسیون آشپزخانه ما به شما پیشنهاد میکنیم به سایت شرکت دکوریت دیزاین مراجعه فرمایید .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی ساده
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی ساده
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X