وبلاگ

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده ؛ دارای ویژگی هایی بسیار خاص و منحصربفرد می باشد که شناخت تمامی آنان ضروری می باشد . استفاده از تجهیزات گوناگونی از جمله آینه دکوراتیو ، چوب ترمووود و … در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشند . برای شناخت بیشتر ویژگی های این نوع از اتاق خواب ها ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

دکوراسیون آشپزخانه

برای دکوراسیون آشپزخانه و طراحی داخلی اشپزخانه باید در ایتدا به فکر دیزاین و طراحی کابینت برای آشپزخانه باشید . برای این کار بهتر است لیستی از نیازهای جاهای خالی از کابینت ها و آشپزخانه خود را بنویسید .سپس با دیدن عکس از مدل کابینتهای ایرانی و کمک گرفتن از یک معماری داخلی یا فرد با تجربه ، کابینت آشپزخانه خود را طراحی کنید . انتخاب سبک ،رنگ و جنس مصالح کابینت به عنوان متفاوتی بستگی دارد که با بررسی دقیق محیط آشپزخانه به دست می آید. برای گرفتن کمک از یک معمار خوب ما به شما شرکت دکوریت دیزاین را معرفی میکنیم که دارای معمار و طراحان فوق متخصص هستند .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده

 

عکس آشپزخانه ساده ایرانی

برای  آشپزخانه ساده ایرانی  اولین قدمی که باید بردارید تخمین زدن یا اندازه گیری فضای قابل استفاده در آشپزخانه است . تا جایی که میتوانید باید از قرار دادن وسایل غیر ضروری در دکوراسیون چنین آشپزخانه ها خودداری کنید و لوازمی که برای آشپزی تهیه کنید ، که برای ایجاد جذابیت بیشتر دربهای کابینت های آشپزخانه را با دستگیره های منحصر بفرد و زیبا تزئین کنید. ما در اینجا چند نمونه از انواع عکس آشپزخانه در اختیار شما قرار میدهیم اما بهتر است برای دیدن انواع زیاد آنها به سایت شرکت دکوریت دیزاین مراجعه فرمایید .

دکوراسیون اشپزخانه جدید و شیک

دکوراسیون آشپزخانه بخشی بزرگی از دکوراسیون داخلی هر خانه محسوب میشود . چرا که تمام افراد خانه به دلایل مختلف روزانه چندین بار در انجا رفت آمد میکنند ، پس نظم و ترتیب اهمیت ویژه ای دارد که همین جهت از کابینتهای برای زیبایی و نظم و ترتیبی که به محیط میبخشد استفاده شود . از طرفی کابینت آشپزخانه را جوری انتخاب میکنند که دکوراسیون آشپزخانه جدید و شیک داشته باشند . همچنین از اهمیت نورپردازی مناسب در دکوراسیون آشپزخانه غافل نشوید که زیرا که بعد از انتخاب کابینتها رکن اصلی آشپزخانه است .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده

 

دکوراسیون منزل

طراحی دکوراسیون منزل و چیدمان منزل قوانین و اصول بسیاری دارد، که با رعایت ان میتوانید منزل شیک و مد نظر خود را دکوراسیون کنید. که  امروزه دکوراسیون منزل ایرانی در عین زیبایی و جذابیت با طرح های مدرنی ترکیب شده است. از وسایل مدرن و لوکس زیبایی دکوراسیون داخل ایرانی را دوچندان میکند،همچنین نور منزل که از اهمیت زیادی برخوردار است نور زیاد در دکوراسیون  منزل های ایرانی مورد استقبال  زیادی قرار گرفته  است ،استفاده از مبلمان راحتی مدل ساده پرده ها شیک و ساده  و استفاده از کابینتهای ساده در اشپزخانه دکوراسیون منزل ایرانی جدید و شیک را رونمایی میکند.

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی از جذابیت خاصی برخوردار است .نحوه چیدمان وسایل تناسب و هماهنگی رنگها موجود در آشپزخانه ، استفاده از مدل کابینتها زیبا و… از جمله فاکتورهای مورد توجه در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی است .کابینتها وسایل مورد نیاز و ضروری برای آشپزخانه های ایرانی به شمار میاید .برای دیدن دکوراسیون آشپزخانه ایرانی میتوانید به سایت شرکت دکوریت دیزاین مراجعه فرمایید .

 

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده

عکس آشپزخانه لوکس

با انتخاب صحیح مدل کابینت لوکس میتوانید فضای خانه خود را جذابتر و شیک تر از همیشه کنید .علاوه بر طرح کابینت رنگ کابینت آن نیز میتواند بر روی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر گذار باشد . کابینت ها با رنگ های روشن فضایی سرزنده و شادی را در فضای آشپزخانه پدید  می آورند . ما در اینجا چند مدل از آشپزخانه لوکس با شما به اشتراک میگذاریم .اما برای دیدن انواع عکسها به سایت شرکت دکوریت دیزاین مراجعه فرمایید .

دکوراسیون آشپزخانه ساده بدون کابینت

در دکوراسیون آشپزخانه ساده بدون کابینت میتوان با برنامه ریزی  چیدمان شیک و تمیزی داشته باشید که فقط باید چند نکته را در نظر بگیرید:

1-از یک چرخ دستی آشپزخانه استفاده کنید :این چرخ دستی بامزه و شیک و عالی کلی فضا اضافه برای گذاشتن وسایل به شما میدهند . میتوانید وسایل آشپزخانه ، ظروف و هر چیزی را که میخواهید روی آن بگذارید .

2-از قفسه مجزا استفاده کنید :با ایجاد چندین قفسه چوبی ساده روی دیوار نصب کنید . که میتوان قفسه هارا با وسایل قدیمی و شبک تزیین کنید .

3-نهایت استفاده از کشوهای را ببرید :در آشپزخانه بدون کابینت میتوانید چند تا از کشورها در انجا استفاده کنید .که میتوانید از مواد غذایی گرفته تا وسایل آشپزخانه در آنها قرار دهید و نهایت استفاده را بکنید .

4-از پگبرد استفاده کنید : در واقعه یک نوع تخته چوبی یا فلزی سوراخ سوراخ است که میتوانید لوازم آشپزخانه را از ان اویز کنید .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده

زیباترین آشپزخانه

یکی از زیباترین  دکوراسیون آشپزخانه  این است که در داخل آشپزخانه ، فضای بیشتری برای ذخیره سازی و قرار دادن اسباب لوازم و ظروف اختصاص داده شود . در این نوع آشپزخانه معمولا قفسه هایی در داخل آشپزخانه نصب میشود که به صورت مجزا برای برخی از ظروف سبک نظیر لیوان یا بشقاب و…مناسب است . در بخشی دیگر از این ایده های طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، انواع کابینت ها به صورت کابینتهای کشو دار و مدل های مختلف طراحی میشوند تا فضای بیشتری را برای ذخیره سازی و نگهداری ظروف ایجاد کند . با وجود روشهای و ایده های بسیاری زیادی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، هرکس میتواند راهی مناسب و ایده آل متناسب باسلیقه شخصی اش برای طراحی آشپزخانه پیداکند .

آشپزخانه شیک

برای دکور آشپز خانه شیک بهتر است، نوع وسایلی که انتخاب میکنید، با رنگ دکور آشپزخانه تان هماهنگی داشته باشد . برای داخل قفسه های آشپز خانه از قفسه های اندازه داخل کابینتها استفاده گردد، تا وسایل داخل آنها بهتر دیده شود. برای اینکه دکور آشپزخانه شما شیک نشان داده شود بهتر است از وسایل دکوری و جاگیر در آشپزخانه استفاده نکنید ، تا علاوه بر زیبا و مرتب نشان دادن چیدمان آشپزخانه ، از شلوغی بیش از حد آن نیز جلوگیری کنید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده

آشپزخانه لاکچری

یکی از راهکارهای رسیدن به یک آشپزخانه لوکس و لاکچری  در طراحی داخلی بهره گیری از لوسترهای بلوری عریض بر روی میز کانتر است . در آشپزخانه های لاکچری بهتر است از رنگ روشن برای کابینتها و پارکتها تیره در کف استفاده شود ، بهتر است در فضای بین کابینت ها را با سرامیک طرح چوب زیباسازی کنید . زیرا این کار یک فضای زیبایی به آشپزخانه شما میدهد .از گلدان های بزرگ و گلهای رنگا رنگ  میتوانید در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه لاکچری  تاثیر مثبتی داشته باشد پس بهتر است برای ایجاد فضای متفاوت گلهای رنگارنگ و گلدان های زیبا را برای اشپزخانه تان تهیه کنید .و برای دکوراسیون آشپزخانه میتوانید از میز ناهار خوری با طرح لوکس و متفاوتی را برای آشپزخانه را برای آشپزخانه خود فراهم کنید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X