وبلاگ

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن ؛ دارای ویژگی هایی بسیار خاص و منحصربفرد می باشد که شناخت تمامی آنان ضروری می باشد . استفاده از تجهیزات گوناگونی از جمله آینه دکوراتیو ، چوب ترمووود و … در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشند . برای شناخت بیشتر ویژگی های این نوع از اتاق خواب ها ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

دکوراسیون داخلی آشپز خانه مدرن

برای داشتن دکوراسیون آشپزخانه مدرن باید نکاتی را مد نظر گرفت .اولین چیزی باید به آن توجه داشته باشید . داشتن یک ظاهر ساده و خلوت در فضای کلی خانه است و باید خانه و آشپزخانه  به نحوی چیده شده باشد ، که هر وسیله در سر جای خود قرار داشته باشد .وتا جایی که ممکن است روی کانتر و جزیزه آشپزخانه و کابینتها غیر از قرار دادن وسایل اضافه خود داری کنید . و بهتر است در دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن از رنگهای استفاده شود که با نگاه کردن بر آن احساس آرامش داشته باشید .

دکور آشپز خانه شیک

برای طراحی دکوراسیون شیک و جذاب بهتر است  . سراغ طرح های متفاوت و جدید که با روحیات خانواده همخوانی داشته باشد ، طراحی شود .با استفاده از رنگهای شاد به دکور آشپز خانه نشاط دهید و برای دکور اشپز خانه شیک بهتر است نوع وسایلی که انتخاب میکنید با رنگ دکور آشپزخانه تان هماهنگی داشته باشد .بهتر است برای داخل قفسه های آشپز خانه از قفسه های اندازه داخل کابینتها استفاده گردد تا وسایل داخل آنها بهتر دیده شود .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

 

آشپزخانه مدرن کوچک

آشپزخانه مکانی برای پخت و پز است، که بانوی منزل ساعتها در انجا به تهیه غذا میپردازد .به همین دلیل است که دکوراسیون آشپز خانه باید با طراحی زیبا داشته باشد . آشپز خانه مدرن  کوچک باید جوری طراحی گردد که در مقابل آشپزخانه های بزرگ خود نمایی کنند .برای این مدل آشپزخانه ها مدرن کوچک باید نوع میز کوچک تهیه گردد تا در آشپزخانه فضای زیادی رو اشغال نکند ،.برای دکور این مدل اشپزخانه ها بهتر است از رنگهای شاد استفاده شود تا اشپزخانه بزرگتر به دید بیایید .

دکوراسیون آشپز خانه ساده  ایرانی

دکوراسیون اشپزخانه ساده  ایرانی از چیدمان و طراحی خاصی بهره گرفته شده است .کابینتها علاوه بر کارایی بسیاری که  دارند در دکوراسیون آشپزخانه ساده  ایرانی  دارند باعث میشود تا آشپزخانه با داشتن دکوراسیون خاص و ساده جذابیت بیشتری پیدا کنند. نور پردازی و دیزاین آشپزخانه نه تنها موجب روشنایی این مکان میشود .از کابینتهای شیک و زیبا که برای بهره گیری در آشپزخانه بکار میرود کابینتهای طرح چوب و کابینت های ام دی اف میباشد. که این نوع کابینتها در طراحی آشپزخانه ایرانی محبوبیت بالایی دارند .

 

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپز خانه جدید و شیک

طراحی دکوراسیون آشپزخانه جدید و شیک نیاز و توجه ویژه ای دارد . انتخاب سبک و رنگ دکوراسیون آشپزخانه کابینتها ، و لوازم خانگی بسیار بااهمیت است چرا که در چیدمان و عملکرد فضا موثر خواهد بود . در دکوراسیون آشپزخانه جدید و شیک توجه به جزئیات میتوان بسیار موثر باشد . جزئیاتی نظیر دستیابی به اشیایی در کابینت یا قفسه بندی کردن در کابینتها  و….میتواند در طراحی دکوراسیون آشپزخانه جدید و شیک و جالب در این طرح ها قرار بگیرد .

دکوراسیون آشپزخانه ترکیه

در دکوراسیون آشپز خانه ترکیه ای شامل کابینت های هایگلاس از برند مختلف ترک است . البته ترکها چه ازنظر تنوع ورنگ و …  در برند ترک بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر آب و حرارت هستند . همچنین تنوع رنگ و مدل بیسار زیاد میباشد . اما تمامی مدل های دکوراسیون آشپزخانه ترکیه از نوع مدرن میباشند . و داخل کشور ترکیه مونتاژ میشوند. ترک ها در طراحی و معرفی مدل ها و رنگ های جدید در جهان امروزه حرف های زیادی در دکوراسیون آشپز خانه برای گفتن دارد و در بازار خارج ایران پا به پای برند های اورپایی در حال رقابت هستند .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

 

آشپزخانه کلاسیک

دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک شامل طرح هایی چوب و روکش چوب ، کابینتهای ممبران (وکیوم ) میباشد .دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک یک چهره شلوغ اما  دیدنی و تاثیر گذار، البته عده ای این شلوغی را نمی پسندند و این بسته به سلیقه فرد دارد .هر سه مدل این سبک از نظر ظاهر شباهت های زیادی به هم دارند اما در روند تولیدشان و طول عمر تفاوت های بسیاری دارند .

دکور اپن آشپزخانه

یکی از مهمترین ایتم در دکور آشپزخانه در اصل جنس پوشش  اپن آشپزخانه است . پوشش  اپن آشپزخانه  میتواند از مصالحی مختلفی مانند سنگ های تزئینی ،نوع کابینت بندی . جنس  کابینت ، و…باشد. بهترین انتخاب برای پوشش دکور اپن آشپزخانه باید با توجه به دکور آشپزخانه و بودجه در نظر گرفت .

میتوانیم به منظور زیبا کردن اپن  و تاثیر مستقیم بر روی دکور اپن آشپزخانه از طراحی سقف نیز استفاده کرد که یکی از روشهای کاربردی و موثر به منظور زیبا سازی دکور اپن آشپزخانه در اصل استفاده از نور پردازی خاص و شیک با سیستم روشنایی هالوژنی در سقف اپن میباشد .که باعث میشود  تا علاوه بر روشن تر شدن فضای آشپزخانه ، پوشش سنگی یا چوبی زیباتر به نظر برسد .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

آشپزخانه لاکچری

آشپزخانه قلب خانه است و کابینت قلب آشپزخانه ، پس باید در طراحی و زیبایی ، چشم نواز آن توجه ویژه ای داشت . جدیدترین سبک دکوراسیون آشپز خانه است . دکوراسیون آشپزخانه امروزه تنوع زیادی در سبک های متنوع پدا شده است . که هر فرد با هر سلیقه ای میتواند به آشپزخانه خود از نوع دلخواه استفاده کند . برای داشتن طرح لاکچری میتوانید از طرح و رنگهای ترکیبی  ترکیبی استفاده کنید تا اشپزخانه شما با طرح بسیار زیبایی به چشم بیایید .

آشپز خانه مدرن بدون اپن

یکی از مهمترین مکان ها در هر خانه آشپزخانه است که باید به دکوراسیون آن اهمیت زیادی داده شود .آشپزخانه به دو صورت متفاوت یعنی با اپن و بی اپن طراحی میشود که هردو نیاز به دکوراسیون خاص و شیک هستند . آشپزخانه بدون اپن طراحی و دکوراسیون داخلی مخصوص خود را دارد که باید در این گونه طراحی ها به کابینتهای ان توجه ویژه کرد، یعنی کابینتهای با طراحی زیبا و متفاوت را تهیه کنید . چیدمان آشپزخانه بدون اپن از نکاتی  هست که باید به آن دقت فراوانی کرد .در آشپزخانه های بدون اپن طراحی نورپردازی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و میتوان با نصب چراغ های آویز بزرگ نورپردازی متفاوتی را در دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن به وجود آورد .

کابینت آشپز خانه

دکوراسیون داخلی خانه ، نقش مهمی در جذابیت خانه شما دارد . و باعث میشود جلوه آن را در برابر بیننده دوبرابر کند . پرکاربرد ترین و جذابترین بخش هر خانه آشپزخانه ان است . کابینت آشپزخانه نه تنها در پوشش دهی و ایجاد فضای کاربردی در محیط آشپزخانه خلاصه میشود .بلکه نقش وپژه ای آنها در نمای خانه و زیبایی کل  فضای خانه قابل مشاهده است .با انتخاب طرح زیبا و جذاب کابینت آشپزخانه که متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزلتان باشد ، میتوانید لوازم آشپزخانه تان را با رنگ کابینت آشپزخانه خود سازمان دهی کنید که به زیبایی این نوع اشپزخانه چندین برابر شود .

آشپز خانه مدرن و سفید

کابینتهای مدرن ، سبک خاصی را از دکوراسیون آشپزخانه را شامل میشود که طراحان و دکوراسیون کارهای زیادی بذان علاقه مند هستند و سعی میکنند از این سبک ، در طراحی آشپزخانه ها استفاده کنند . کابینت های مدرن به دلیل سادگی و بی آرایش بودن ، برای همه نوع فضایی در آشپزخانه ها مناسب است و به دلیل داشتن خطوط هندسی ، نظم و تقارن ، پسند همه افراد هستند .

رنگ سفید به دلیل داشتن ویژگی زیباشناختی و تاریخی ،بیشتر طرفدار دارد . آشپزخانه مدرن سفید میتوان یکی از محبوب ترین گزینه ها برای انتخاب کابینت آشپزخانه در نظر گرفت . کابینهای مدرن سفید را میتوان در سبک ها و مدل ها و هچنین ترکیب رنگ های مختلف بکار برد .این مدل کابینتها که از محبوبیت خاصی برخوردار است که ظاهر شیک و منحصر به فردی دارد .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن

طراح آشپزخانه مدرن کلاسیک

آشپزخانه در طراحی داخلی با سبک کلاسیک دارای دکوراسیون های با وقار و سنگینی هستند . و گر شما تمایل دارید که دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان با شکوه بنظر برسد بهتر است از دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک در منزلتان استفاده کنید .در انتخاب طرح و رنگ کابینتهای بهتر است برای اشپزخانه با دکوراسیون کلاسیک از اهمیت زیادی برخوردار باشد .برای طراحی آشپزخانه با دکوراسیون های داخلی و کلاسیک بهتر است از رنگهای قهوه ای ، خاکستری ، سفید و طوسی روشن استفاده شود . طرح آشپزخانه مدرن کلاسیک در خانواده های اصالت طلب رواج بیشتری دارد .اما بهتر است برای دیدن انواع نمونه کارها به سایت شرکت دکوریت دیزاین مراجعه کنید و از طراحان مشاوره بگیرید .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X