وبلاگ

دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک ایرانی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک ایرانی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک ایرانی ؛ دارای ویژگی هایی بسیار خاص و منحصربفرد می باشد که شناخت تمامی آنان ضروری می باشد . استفاده از تجهیزات گوناگونی از جمله آینه دکوراتیو ، چوب ترمووود و … در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشند . برای شناخت بیشتر ویژگی های این نوع از اتاق خواب ها ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

مدل کابینت آشپزخانه کوچک پنجره دار

 طراحی کابینت آشپزخانه کوچک باید به صورتی باشه که از حداقل فضا بیشترین استفاده بشه .یعنی با کمک اکسسوری های و یا طراحی خاص کابینت میشود اشپزخانه را به طور دلخواه طراحی کرد .آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های یکی از مهمترین بخش های خانه است .طبیعتا طراحی کابینت اشپزخانه هم از اهمیت خاصی برخوردار است .ما در اینجا چند مدل از نمونه ها را با شما به اشتراک میگذاریم اما بهتر است برای دیدن انواع مدل به سایت شرکت دکوریت دیزاین مراجعه فرمایید .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک ایرانی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه کوچک بدون اپن

در دکوراسیون آشپزخانه کوچک بدون اپن تقریبا تمام اشپزخانه شما از اتاق نشیمن پیداست .پس رنگ  و طرح کابینتها ،طراحی کاشی ها ،و لوازم خانگی مانند یخچال و گاز و…همه مهم هستند ،همچنین باید سعی کنید ارتباط و هماهنگی دکوراسیون آشپزخانه و با فضای روبه روی آن باهم هماهنگ باشد .در آشپزخانه بدون اپن طراحی نور پردازی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و میتوانید با نصب چراغ های آویز بزرگ و کوچک نور پردازی متفاوتی را داشته باشید . از گلدان های بزرگ و گلهای رنگا رنگ  میتوانید در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدون اپن تاثیر مثبتی داشته باشد پس بهتر است برای ایجاد فضای متفاوت گلهای رنگا رنگ و گلدان های زیبا را برای اشپزخانه تان تهیه کنید .و برای دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن میتوانید از میز ناهار خوری با طرح لوکس و متفاوتی را برای آشپزخانه را برای آشپزخانه خود فراهم کنید.

دکوراسیون آشپزخانه ترکیه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه علاوه بر زیبایی باید شامل عوامل کاربردی نیز باشد . تا فضای آشپزخانه بتواند پاسخگوی نیازهای ضروری کدبانوی خانه باشد . و علاوه براین کد بانوی خانه بتواند در فضای آشپزخانه به ارامی به کار خود ادامه دهد . در دکوراسیون آشپزخانه ترکیه که پر از تنوع و سبکهای دکوراسیون مختلف است باید بدانید که در هر کشوری با توجه به سبک و روش آن کشور دکوراسیون داخلی آشپزخانه طراحی میشود .در دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای از چیدمان مدرن و لوکس استفاده میشود .در کشور ترکیه طرح و مدل ها ی کابینت اشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است .و علاوه بر این فضای قابل توجهی از آشپزخانه در سبک دکوراسیون های ترکیه به کابینتهای دیواری بلند اختصاص داده میشود .چون که این مدل کابینتها قابلیت نگهداری وسایل زیادی را دارند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک ایرانی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک ایرانی

مدل آشپزخانه کوچک

برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک  اولین قدمی که باید بردارید تخمین زدن یا اندازه گیری فضای قابل استفاده در آشپزخانه است . تا جایی که میتوانید باید از قرار دادن وسایل غیر ضروری در دکوراسیون چنین آشپزخانه ها خودداری کنید.و لوازمی که برای آشپزی تهیه کنید ، که برای ایجاد جذابیت بیشتر دربهای کابینت های آشپزخانه را با دستگیره های منحصر بفرد و زیبا تزئین کنید . این کار بعنوان یک وسیله دکوراتیو شیک هم بحساب میاید و در عین کاربردی بودن هیچ فضایی را هم از اشپزخانه اشغال نمیکند در نتیجه بهتر است در انتخاب کابینتها و لوازم آشپزخانه به سراغ  مدل های ساده تر بروید تا فضای  دلباز تر دیده بشه .

چیدمان آشپزخانه کوچک عروس

ایده های متنوعی و زیبایی برای چیدمان آشپزخانه کوچک عروس وجود دارد که با بکارگیری آنها میتوانید بهترین دیزاین ها را داشته باشید. برای داشتن چیدمان بهتر وزیبا مشاهده مدل های متنوع در سایتها و تزیینات مختلف میتواند ایده جالب و قابل توجهی باشد .که با الگو برداری میتوانید چیدمان بهتری داشته باشد .میتوانید با تنوع چیدن ظروف داخل کابینتها و انوع قفسه ها چیدمان آشپزخانه عروس را زیبا تر کنید . بهتر است از اکسسوری های کم در این محل استفاده شود تا زیبایی وسایل آشپزخانه به چشم بیایید همانطور که میدانید برای پنچره آشپزخانه  مدل های بی نهایت زیاد و متنوع وجود دارد که میتوانید با توجه به سلیقه و مدل آشپزخانه خود یکی را انتخاب کنید .

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

در دکوراسیون آشپزخانه کوچک ایرانی باید اصولی را رعایت کنیم اول اینکه استفاده از رنگهای روشن باعث زیبایی و یزرگ جلوه دادن آشپزخانه میشود . وجود سقف بلند در آشپزخانه های کوچک و استفاده از چوب  ارزش و گرمایی خاص را در آشپزخانه به ارمغان می آورد.در آشپزخانه کوچک باید میزنهار خوری را در گوشه ایی از آشپزخانه قرار دهید تا جایی کمتری را اشغال کند . و ایجاد هماهنگی در بین رنگ کاغذ دیوارییا مبلمان موجود در آشپزخانه که باعث مدرن شدن آشپزخانه مشود .میتوانید از کاشی های هندسی زیبا برای زیبایی هر چه بیشتر آشپزخانه استفاده کنید.

دکوراسیون آشپزخانه جدید

با ساخت و ساز های جدید در مسکن و متصل شدن  آشپزخانه به سایر اتاق ها دکوراسیون آشپزخانه نقش مهمی در زیبا سازی خانه ایفا میکند .چیدمان آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است . اگر کابینت ها بطور کاربردی طراحی شده باشند میتوان کلیه وسایل را در آن ها جا داد و آشپزخانه  خلوت را به نمایش گذاشت . بنا براین با طراحی به روز میتوانید در طراحی دکوراسیون آشپزخانه جدید میتوانید طرحی جدید به آشپزخانه خود بدهید .

عکس آشپزخانه ساده ایرانی

بهتر است در مدل و دکوراسیون آشپزخانه ساده  ایرانی از رنگهای روشن بکار ببرید تا محیط آشپزخانه دوست داشتنی تر و شاد شود که این امر به افراد خانواده  نیز احساس بهتری میدهد . و همچنین نحوه جا دادن وسایل های آشپزخانه نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است . با طراحی صحیح کابینتها ، همچنین با ایجاد قفسه ها و کشوهای مختلف درون کابینتها میتوان از تمامی فضاهای آشپزخانه و حتی اپن هم استفاده کرد و وسایل ها را داخل کابینتها جا داد تا فضای آشپزخانه  را شلوغ به نظر نرسد. ما چند مدل از عکس آشپزخانه را با شما به اشتراک میگذاریم اما بهتراست برای دیدن انواع مدلها به سایت شرکت دکوریت دیزاین مراجعه فرمایید .

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپزخانه مدرن دارای طراحی بسیار مناسب  و کاربردی راحت با طراحی ساده و شیک هستند . آشپزخانه مدرن تشکیل شده از تمام لوازمی که بر کاربرد دکوراسیون منزل را نیز حفظ میکند . اما هرکس میتواند با توجه به سلیقه و نیاز خود اشپزخانه خود را بچیند و از امکانات به  روز و مدرن بهره مند شود .هر آشپزخانه مدرن از قسمتهای مختلفی از جمله کابینتهای مجهز ، میز ناهار خوری ، نورپردازی متناسب ، ابزار برقی و…ساخته میشود.

چیدمان آشپزخانه کوچک قدیمی

در آشپزخانه کوچک قدیمی فضایی زیادی وجود نداشت اما چیدمان بسیار زیبایی داشتند. در چیدمان  آشپزخانه های کوچک  قدیمی استفاده از ظروف زیبایی قدیمی ، ظروف مسی ، قوری و سماور قدیمی ، کوزه و ظرف های شیشه ای پر از ترشی و مرکبات و….  در گوشه کنارهای آشپزخانه های قدیمی دیده میشود.

اپن آشپزخانه کوچک

در معماری های امروزه و آپارتمان های شهری که بسیاری از واحد ها در متراژ های کوچک اجرا میشوند .آشپزخانه به صورت اپن و بدون در  ورودی برای این فضا طراحی میشوند . چون سبک زندگی های به مقدار زیادی تغییر کرده است و سبک امروزی دکوراسیون توجه بیشتری به طراحی آشپزخانه میشود و به همین دلیل طراحان هم ترجیح میدهند دکوراسیون آشپزخانه را بیشتر در معرض دید قرار دهند . برای دیدن انواع اپن بهتر است به سایت دکوریت دیزاین مراجعه فرمایید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک ایرانی

دکور آشپزخانه شیک

برای طراحی دکور آشپزخانه شیک و جذاب بهتر است به سراغ طرح هایی متفاوت بروید، تا با روحیات خانوده همخوانی داشته باشد . برای داشتن دکور آشپزخانه شیک بهتر است از رنگ های شاد استفاده کنید . برای دکور اشپز خانه شیک بهتر است نوع وسایلی که انتخاب میکنید با رنگ دکور آشپزخانه تان هماهنگی داشته باشد . برای داخل قفسه های آشپز خانه از قفسه های اندازه داخل کابینتها استفاده گردد تا وسایل داخل آنها بهتر دیده شود. برای اینکه دکور آشپزخانه شما شیک نشان دادشود بهتر است از وسایل دکوری و جاگیر در آشپزخانه استفاده نکنید ، تا علاوه بر زیبا و مرتب نشان دادن چیدمان آشپزخانه ، از شلوغی بیش از حد آن نیز جلوگیری کنید.

کابینت جا دار برای آشپزخانه کوچک

با کوچک شدن خانه ها فضای داخلی خانه هم مثل آشپزخانه بسیار محدود تر میشود . این یعنی باید از فضا کم ، بهترین استفاده رو داشته باشیم .آشپزخانه یکی از همترین بخش های خانه است . طبیعتا طراحی کابینتهای آشپزخانه هم از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است . واگر قرار باشد که طراحی کابینتها آشپزخانه کوچک انجام بشه ، اهمیت طراحی مناسب و استفاده بهینه از فضا دو چندان میشود .آشپزخانه کوچک با طراحی مناسب میتوان کاملا نیاز شما را برطرف کند. طراحی کابینت ها باید بصورتی باشد که که از حداقل فضا بیشترین استفاده بشه . یعنی با کمک اکسسوری ها و یا طراحی های خاص ، هیچ فضای بدون کاربری تبدیل نشه ، مثلا طراحی کابینتهای دیواری میتونه تا سقف باشه . یا اینکه داخل کشوها طراحی خاصی داشته باشد که در حالی که باریک هستن ، اما دسترسی به تمام قسمتهای اون امکان پذیر باشد.

زیباترین دکوراسیون آشپزخانه

هرچه اندازه ابعاد آشپزخانه در داخل ساختمان مسکونی یزرگتر باشد ، جذابیت های بیشتری را میتوان از نظر جلوه های بصیری در آشپزخانه ایجاد کنید . طراحی زیبا ترین دکوراسیون آشپزخانه نه تنها به ارزش ساختمان ، آپارتمان اضافه میکند، بلکه فضای چشمگیری را در خانه به وجود میاورد . برای اینکه زیبا ترین دکور را به  آشپزخانه بدهید میتوانید از سبک مدرن  استفاده کنید وقتی سبک مدرن را وارد دکوراسیون آشپزخانه میکنیم میتوانیم با  کابنتهای ساده ،  با وسایلی فلزی و شیک تزئین کنیم  تا زیباترین دکور آشپزخانه را به ارمغان بیاوریم.

دکوراسیون داخلدکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک ایرانیی آشپزخانه کوچک ایرانی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک ایرانی
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X