وبلاگ

دکوراسیون داخلی  آشپزخانه کوچک

دکوراسیون داخلی  آشپزخانه کوچک

دکوراسیون داخلی  آشپزخانه کوچک ؛ دارای ویژگی هایی بسیار خاص و منحصربفرد می باشد که شناخت تمامی آنان ضروری می باشد . استفاده از تجهیزات گوناگونی از جمله آینه دکوراتیو ، چوب ترمووود و … در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشند . برای شناخت بیشتر ویژگی های این نوع از اتاق خواب ها ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

طراحی داخلی پذیرایی و نشمین

دکوراسیون داخلی  آشپزخانه کوچک
دکوراسیون داخلی  آشپزخانه کوچک

دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک

طراحی داخلی چیدمان صحیح آشپزخانه در بهبود کیفیت زندگی روزانه نقش مهمی را ایفا میکند .در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک حساسیت لازم را به خرج دهید . باید دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک را به کونه ای طراحی کنید که فضای آشپزخانه کاربرد و در عین حال شیک و لوکس بنظر برسد . برای بزرگ تر بنظر رسیدن دکوراسیون آشپزخانه همچنین میتوانید رنگ کابینت ها را از بین رنگهای روشن نظیر سفید و کرم و … انتخاب کنید .

دکوراسیون داخلی  آشپزخانه کوچک
دکوراسیون داخلی  آشپزخانه کوچک

مدل کابینت آشپزخانه کوچک پنجره دار

در دکوراسیون برخی از آشپزخانه ها برای ایجاد فضایی  پرنور و دلنشین پنجره های بزرگ روی دیوار طراحی میشوند. در طراحی آشپزخانه های پنجره دار  به دلیل وجود نور طبیعی  میتوانید برای داخل این گونه آشپزخانه ها از دکوراسیون کلاسیک یا مدرن استفاده کنید و اما برای مدل کابینت آشپزخانه کوچک پنجره دار باید طوری باشد که از حداقل فضا ، بیشترین استفاده بشه . اگر قرار است ، طراحی برای کابینت آشپزخانه کوچک انجام شود، اهمیت طراحی مناسب و استفاده بهینه  از فضا دوچندان میشود . دکوراسیون آشپزخانه های کوچک ، با یک طراحی مناسب کابینت تاثیر بی نظیری در زیبایی داخلی منزل دارد .

دکوراسیون آشپزخانه کوچک بدون اپن

آشپزخانه بدون اپن طراحی و دکوراسیون داخلی مخصوص به خود دارند و اگر شما در طراحی دکوراسیون این مدل نکاتی را رعایت کنید . میتوانید دکوراسیون متفاوتی را در فضای آشپزخانه خود به وجود آورید .  در آشپزخانه های بدون اپن طراحی نور پردازی مناسب  از اهمیت زیادی برخوردار است . و شما میتوانید با نصب چراغ های آویزه نور پردازی متناسب و متفاوتی در دکوراسیون آشپز خانه کوچک خود ایجاد کنید . ما در اینجا چند مدل از آشپزخانه های کوچک بدون اپن برای دیدنتان به اشتراک میگذاریم  با ما همراه باشید .

 

دکوراسیون داخلی  آشپزخانه کوچک
دکوراسیون داخلی  آشپزخانه کوچک

 

دکوراسیون آشپزخانه کوچک ایرانی

در دکوراسیون آشپزخانه کوچک ایرانی باید اصولی را رعایت کنیم اول اینکه استفاده از رنگهای روشن باعث زیبایی و یزرگ جلوه دادن آشپزخانه میشود . وجود سقف بلند در آشپزخانه های کوچک و استفاده از چوب  ارزش و گرمایی خاص را در آشپزخانه به ارمغان می آورد.در آشپزخانه کوچک باید میز نهار خوری را در گوشه ای از آشپزخانه قرار دهید تا جایی کمتری را اشغال کند . و ایجاد هماهنگی در بین رنگ کاغذ دیواری یا مبلمان موجود در آشپزخانه که باعث مدرن شدن آشپزخانه مشود .میتوانید از کاشی های هندسی زیبا برای زیبایی هر چه بیشتر آشپزخانه استفاده کنید .

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

آشپزخانه جزء مهمی از یک خانه محسوب میشود و کابینتها هم جزء مهمی از یک آشپزخانه ، طبیعی است که رنگ کابینتها میتواند در حال و هوای خانه موثر باشد و انرژی خود را به فضای کوچک آشپزخانه داد . برای اینکه آشپزخانه های کوچک ، بزرگتر و دلباز تر به نظر برسد انتخاب رنگ مناسب ، حساسیت بیشتری برخوردار است . در این آشپزخانه های کوچک  باید از رنگ کابینتهای روشن استفاده شود . بکار گیری از رنگهای روشن باعث میشود که فضای داخلی آشپزخانه دلباز تر بنظر رسد . بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک رنگهای سفید ، کرم و روشن میباشد.

دکوراسیون آشپزخانه جدید

اگر در فکر  دکوراسیون آشپزخانه جدید هستید . بهتر است که چند نکته را مد نظر داشته باشید :

-فضایی کافی برای  حرکت در نظر داشته باشید . فضای درون آشپزخانه حداقل باید یک متر عرض داشته باشد تا بتوان راحت در آن حرکت کرد و به پخت و پز پرداخت

-استفاده از رنگهای شاد در دکوراسیون آشپزخانه باعث میشود نور محیط برای انجام کارهای آشپزخانه بیشتر بشه

-آشپزخانه را تبدیل به فضای شاد و جذاب برای کودکان و خودتان کنید برای دیوار از رنگهای قابل شستشو استفاده کنید و آن را بع رنگی تیره در بیاورید .

-استفاده از کاشی های طراح دار هم ایده ای ست که برای آشپزخانه زیبایی خاصی به ارمغان بیاورد .

کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس

عدم نور گیری مناسب و نداشتن پنجره یکی از مشکلاتی هست که مضاف بر کوچک بودن آشپزخانه مقداری کار و سخت میکند. از طرفی در آشپزخانه کوچک که نور مناسبی هم ندارد استفاده از کابینتهای هایگلایس رنگ تیره  باید  خیلی محتاطانه و در ابعاد خیلی کم استفاده شود . تا انعکاس نور به خوبی صورت بگیرد. .یکی از مهمترین نکته توی آشپزخانه کوچک استفاده از حداکثری فضا های خالی ، فضاهای گوشه آشپزخانه با طراحی و اجرای کابینتهای هایگلاس  سفید و یا رنگ روشن هست  تا فضای  آشپزخانه بزرگتر به نظر بیایید پس بهتر است در انتخاب رنگ کابینتهای هایگلاس توجه بیشتری داشته باشید . برای دیدن انواع نوع رنگ کابینتها به سایت دکوریت دیزاین مراجعه فرماید.

دکوراسیون داخلی  آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

در طراحی دکوراسیون  آشپز خانه مدرن بهتر است به چند نکته توجه کنید :

-فضای کافی برای حرکت در نظر داشته باشید . فضای درون آشپزخانه حداقل باید یک متر عرض داشته باشد تا بتوان راحت در آن حرکت کرد و به پخت پز پرداخت .

-ارتفاع مناسب برای قرار دادن مایکرو ویو یا اجاق توکار را پیدا کنید ممکن است این ارتفاع به سن کودک شما هم بستگی داشته باشد.

– به محل قرار گیری سطل زباله و بازیافت هم فکر کنید .اگر آشپزخانه بزرگی در اختیار دارید میتوانید از کابینتهای یا سطل توکار هم استفاده کنید .

-ترکیب رنگ قهوه ای یا نقره ای جذابیت آشپزخانه را دوچندان میکند . بهتر است در انتخاب اکسسوری از این ترکیب ها هم استفاده کنید .

-رنگ کابینتها را سعی کنید شاد انتخاب شود مثلا  سفید یا کرم و.. استفاده کنید ،تا  زیبایی خاصی به آشپزخانه شما به ارمغان بیاورد .

برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مراکی دیزاین مراجعه فرمایید .

چیدمان آشپزخانه کوچک قدیمی

در آشپزخانه کوچک قدیمی فضایی زیادی وجود نداشت اما چیدمان بسیار زیبایی داشتند. در چیدمان  آشپزخانه های کوچک  قدیمی استفاده از ظروف زیبایی قدیمی ، ظروف مسی ، قوری و سماور قدیمی ، کوزه و ظرف های شیشه ای پر از ترشی و مرکبات و….  در گوشه کنارهای آشپزخانه های قدیمی دیده میشود.

کابینت جا دار برای آشپزخانه کوچک

با کوچک شدن خانه ها فضای داخلی خانه هم مثل آشپزخانه بسیار محدود تر میشود . این یعنی باید از فضا کم ، بهترین استفاده رو داشته باشیم .آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های خانه است . طبیعتا طراحی کابینتهای آشپزخانه هم از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است . و اگر قرار باشد که طراحی کابینتها آشپزخانه کوچک انجام بشه ، اهمیت طراحی مناسب و استفاده بهینه از فضا دو چندان میشود .آشپزخانه کوچک با طراحی مناسب میتوان کاملا نیاز شما را برطرف کند. طراحی کابینت ها باید به صورتی باشد که که از حداقل فضا بیشترین استفاده بشه . یعنی با کمک اکسسوری ها و یا طراحی های خاص ، هیچ فضای بدون کاربری تبدیل نشه ، مثلا طراحی کابینتهای دیواری میتونه تا سقف باشه . یا اینکه داخل کشوها طراحی خاصی داشته باشد که در حالی که باریک هستند ، اما دسترسی به تمام قسمتهای اون امکان پذیر باشد.

اپن آشپزخانه کوچک

در معماری های امروزه و آپارتمان های شهری که بسیاری از واحد ها در متراژ های کوچک اجرا میشوند .آشپزخانه به صورت اپن و بدون در  ورودی برای این فضا طراحی میشوند . چون سبک زندگی های به مقدار زیادی تغییر کرده است و سبک امروزی دکوراسیون توجه بیشتری به طراحی آشپزخانه میشود و به همین دلیل طراحان هم ترجیح میدهند دکوراسیون آشپزخانه را بیشتر در معرض دید قرار دهند . برای دیدن انواع اپن بهتر است به سایت دکوریت دیزاین مراجعه فرمایید.

آشپزخانه کوچک من

طراحی داخلی چیدمان صحیح آشپزخانه در بهبود کیفیت زندگی روزانه نقش مهمی را ایفا میکند . در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک باید حساسیت زیادی به خرج دهید . باید دکوراسیون آشپزخانه کوچک من از نظر زیبایی  به گونه ای طراحی شود که فضای آشپزخانه کاربردی و در عین حال شیک و لوکس بنظر برسد.

زیباترین دکوراسیون آشپزخانه

هرچه اندازه ابعاد آشپزخانه در داخل ساختمان مسکونی یزرگتر باشد ، جذابیت های بیشتری را میتوان از نظر جلوه های بصیری در آشپزخانه ایجاد کنید . طراحی دکوراسیون آشپزخانه نه تنها به ارزش ساختمان ، آپارتمان اضافه میکند، بلکه فضای چشمگیری را در خانه به وجود می اورد . برای اینکه زیبا ترین دکور را به  آشپزخانه بدهید میتوانید از سبک مدرن  استفاده کنید وقتی سبک مدرن را وارد دکوراسیون آشپزخانه میکنیم میتوانیم با  کابنت های ساده ،  با وسایلی فلزی و شیک تزئین کنیم  تا زیباترین دکور آشپزخانه را به ارمغان بیاوریم.

دکوراسیون داخلی  آشپزخانه کوچک
دکوراسیون داخلی  آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزی سنتی

آشپزخانه سنتی از نظر قابلیت و امکانات فرق زیادی با آشپزخانه های مدرن ندارند . و برخی از آنها دارای جدیدترین امکانات میباشند . ولی ظاهر و معماری داخلی آن ها به صورت سنتی طراحی شده است . که هر انسان را به حس و حال زمان های گذشته میبرد .

آشپزخانه سنتی در انواع سبکهای مختلف ایرانی ، رومی ،سنتی ،و..طراحی میشود که انتخاب هر یک از این سبکها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در دکوراسیون داخلی آشپزخانه سنتی ایرانی  با چینی های گل قرمز یکی از بهترین ایده های است که همیشه مورد استفاده قرار میگیرد . میتوانید از باکس های شیشه ای دیوار کوب برای این منظور استفاده کنید .

کابینت آشپزخانه کوچک سفید

یکی از عناصر کلیدی و پر اهمیت در طراحی داخلی مدل آشپزخانه ، کابینت ها است . کابینتها علاوه بر کاربردشان نقش مهمی در چشمگیر کردن دکوراسیون فضای آشپزخانه دارد به همین دلیل طراحی و دکوراسیون آشپزخانه ها به لحاظ عملکرد بودن فضا باید حساسیت بیشتری به خرج داد به خصوص آشپزخانه کوچک که فضای چندانی برای چیدمان وسایل ندارد . برای اینکه فضای آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد بهتر از در انتخاب رنگ کابینت  آشپزخانه از رنگ سفید استفاده کنید تا بزرگتر به نظر برسد . از رنگ سفید استفاده کنید این رنگ از شلوغی و بی نظمی فضا میکاهد و به سادگی فضا کمک مکیند . و باعث میشود حس پاکیزگی و تمیزی در فضا  بیشتر دیده شود .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X