وبلاگ

دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک

دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک

دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک ؛ دارای ویژگی هایی بسیار خاص و منحصربفرد می باشد که شناخت تمامی آنان ضروری می باشد . استفاده از تجهیزات گوناگونی از جمله آینه دکوراتیو ، چوب ترمووود و … در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشند . برای شناخت بیشتر ویژگی های این نوع از اتاق خواب ها ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

پذیرایی و آشپزخانه به سبک کلاسیک

در طراحی دکوراسیون کلاسیک پذیرایی باید به رنگ های استفاده شده در محیط پذیرایی دقت کنیم دکوراسیون کلاسیک در پذیرایی رنگ ملایم و آرام هستند و در طیف رنگ کرمی خاکستری طلایی نقره ایی قرار میگیرند قرمز ملایم استفاده میشود رنگهای گرم و نرم بوده است فضای ارام اما در عین حال لوکس برای ساکنین خانه فراهم میکند تزیین دیوار های گچ ابزار دکوراسیون پیش ساخته پانلهای چوبی و کاغذ دیواری استفاده میشود .

موضوعی که در انتخاب کاغذ دیواری باید رعایت شود کیفیت بالا و طرح و نقش کلاسیک در ان است این نوع کاغذ دیواری ها از جنس پارچه یا ابریشم بهتر است استفاده شوند و اما در آشپزخانه ها به سبک کلاسیک دارای دکوراسیون با وقار و سنگینی هستند و اگر شما میخواهید که از دکوراسیون به سبک کلاسیک استفاده کنید بهتر است از سبک استفاده کنید بهتر است در آشپزخانه به سبک کلاسیک از کابینتهای رومی و کابینت های کلاسیک استفاده شود این مدل کابینت ها دارای ساختار کلاسیک هستند و میتوانند فضای اشپزخانه منزل شما را باشکوه تر نشان دهد.

علاوه بر طرح کابینت ها انتخاب رنگ   برای آشپزخانه با دکوراسیون  کلاسیک از اهمیت زیادی برخوردار است برای طراحی اشپزخانه به سبک کلاسیک باید از رنگ های مشکی قهوه ای و خاکستری سفید استفاده کرد.

 

دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک
دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک اروپایی

در دکوراسیون کلاسیک اروپایی در این سبک برای معماری و دکوراسیون داخلی بیش از هزاران سال قدمت دارد و کاربرد این نوع دکوراسیون بیشتر در مکانهای اشرفی و سلطنتی به کار گرفته شده است . در دکوراسیون کلاسیک اروپایی در این نوع سبکها رنگهای تیره مانند : عنابی ،سبز تیره شرابی و…استفاده میشود .اغلب رنگهای اشرفی برای این سبک دکوراسیون گزینه مناسبتری هستند .نقش و نگار در این سبک شامل طراحی متنوع و سبکی سنتی اروپایی دارد که کمی شلوغتر از سایر دکوراسیون ها است .در چنین دکوراسیونی فضای کمتری خالی دیده میشود و استفاده از چوب بیشتر دیده میشود .استفاده از پرده های بلندتر در این سبک به چسم میخورد و در آن از منگوله های و گیره های جمع کننده و کاربردی که جنبه تزیینی بالایی دارند استفاده میشود علاوه بر آن رنگ مناسب برای این موارد معمولا رنگ طلایی است که استفاده میشود .

دکوراسیون کلاسیک منزل کوچک

نور در خانه های کوچک از موارد بسیار مهم است .چرا که هر چه نور بیشتری در فضا وجود داشته باشه فضا بزرگتر و دلباز تر بنظر میرسد . اگر خانه شما نورگیر است سعی کنید از پرده های حریر استفاده کنید یا در طول روز پرده ها را کنار بزنید تا بتوانید در خانه از نور طبیعی استفاده کنید . اگر خانه نور گیر نیست شبها از نور زیاد استفاده کنید تا فضا بزرگتر بنظر بیایید . سبک کلاسیک دارای ویژگی هایی است که فقط مختصص دکوراسیون کلاسیک منزل کوچک است و باعث تمایز بیش از حد این سبک با دیگر سبکها ی دکوراسیون میشود . این سبک به هیچ عنوان با بی نظمی و شلوغی کنار نمی اید هر وسیله دکوری جا و محدوده مشخصی برای قرار گرفتن دارد .

دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک
دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک

سبک کلاسیک جدید در دکوراسیون داخلی

سبک کلاسیک دارای وپژگی های زیادی دارد که فقط و فقط مختص خودش است و باعث تمایز بیش از حد این سبک با دیگر سبکهای دکوراسیونی میشود در کنار ویژگیهای که در طراحی یک دکوراسیون کلاسیک تقارن ، نظم ،ترکیب رنگ خاص ، وسایل چوبی بکار میرود  رنگ مورد استفاده در سبک کلاسیک جدید در دکوراسیون داخلی از رنگهای قهوه ای ، بژ،کرم و…بکار میرود که باعث با وقار دیده شدن منزلتان میشود وزندگی در این جور خانه ها باعث سرحالی و گرفتن انرژی و ارمش میشود چون رنگهای بکار رفته در اینجا واقعا حس ارامش را به انسان منتقل میکند.

دکوراسیون به سبک مدرن

سادگی بهترین تعریف از سبک مدرن است . در طراحی دکوراسیون به سبک مدرن از مبلمان و دکوراسیونی که ساده و طرح خطوط صاف دارند و هیچ طرحی در آنها وجود ندارد استفاده میکنند و همچنین در فضای از رنگ های خنثی و ملایم استفاده میکنند .تا سادگی این سبک حفظ شود . یکی دیگر از ویژگی  دکوراسیون به سبک مدرن این است که از وسایلی استفاده شود که کاربردی بوده و انتخاب و چیدمان آنها هدفمند باشد .بااین ویژگی فضای دور از شلوغی و شیک و دلنشین داشته باشید. این سبک برای افرادی که به سادگی و منظم بودن اهمیت میدهند مناسب است .

دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک
دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک

چیدمان منزل شیک

برای یک چیدمان منزل  شیک می بایست ،تلفیقی از تمامی موارد از جمله شیشه ، چوب ، سرامیک ، آینه و…باشد . این مواد گوناگون در نهایت می بایست به شکل یک بافت منسجم به نظر برسد . این چیدمان باید دارای یک زمینه رنگی باشد . خصوصا در مورد اشیائی که روی زمین قرار میگیرند . باید تناسب رنگی را به خوبی رعایت کنید . برای اینکه فرش شما با دیگر اشیاء تناسب داشته باشد ، بهتر است از رنگهای خنثی را برای فرش در نظر بگیرید . یادتان باشد هر چقدر وسایل شما شما بیشتر باشد تمیز کردن آنها نیز مشکل تر است . پس از اتمام چیدمان سعی کنید با اضافه کردن وسایلی مثل یک گلدان پر گل از گلهای خوش رنگ ،به فضا جان دهید . که باعث میشود شما در آن احساس راحتی و آرامش کنید .

سبک کلاسیک در معماری

معماری کلاسیک گونه ای از معماری است که از عناصر برگرفته از معماری دوران کلاسیک روم و یونان تشکیل شده است . اکثر سبکهای معماری پس از رنسانس در اروپا زاده شده اند میتوان معماری کلاسیک محسوب شوند .عناصر معماری کلاسیک در زمینه های معماری متفاوتی نسبت به زادگان اصلی شان به کار گرفته شده است . برای اطلاع بیشتر به سایت شرکت دکوریت دیزاین مراجعه فرمایید .

دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک
دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک

سبک کلاسیک چیست

سبک کلاسیک برپایه هنر دوره ی رنسانس و معماری یونان باستان است . و تلاش می گردد با استفاده از مشخصات این سبک به طراحی ویلا و خانه های امروز پرداخته شود .برای آنکه بتوانید به طور کامل سبک کلاسیک رادر منزلتان اجرا کنید .باید فضای بیرونی و داخلی منزل را مطابق این سبک طراحی نمایید . برخی مواقع مالکان از ابتدا با هدف داشتن خانه ای کلاسیک خانه را طراحی میکنند . به طور معمول درب های ورودی از جنس چوب طبیعی انتخاب میشود. ایجاد نقاشی های با جزئیات زیاد و رنگ های درخشان بر روی دیوار و درون قاب های گچبری میتوانید وقار و شخصیت سبک کلاسیک در طراحی منزل را به رخ بکشد و همچنین وجود طلا کوب و کار دستی بر روی دربها از جمله زیباهای این سبک خواهد بود .

دکوراسیون کلاسیک ایرانی

چیدمان دکوراسیون  کلاسیک ایرانی  باید به گونه ای باشد که حس خوب و گرما بخشی به تک تک اعضای خانواده بدهد زیرا منزل مکانی برای ارامش و لذت بردن از لحظات زندگی در کنار هم هست  پس باید تلاش کنیم همیشه به فرم خانه و وسایلی که دارید بهترین چیدمان را انجام بدهید. در خانه های  دکوراسیون کلاسیک ایرانی به دلیل ساده بودن دکوراسیون مورد استقبال همه قرار گرفته است.

دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک
دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک

چیدمان منزل به سبک ایرانی

چیدمان منزل ایرانی ویژگی منحصر بفردی دارد که آنرا از بقیه نمونه ها متمایز میکنند . چیدمان منزل ایرانی بیشتر به سبک کلاسیک و سنتی گرایش داشته و در عین زیبایی ،جلوه ای فاخر و با شکوه از خود به نمایش میگذارد . تقریبا جز جدایی ناپذیر دکوراسیون هر منزلی در ایران ، فرش ها و قالی های ماشینی یا دست بافت گران بها وجود دارد . بهترین انتخاب در چیدمان منزل به سبک ایرانی ،کاربرد صنایع دستی و لوازم تزئینی  سنتی میباشد .وسایلی مانند ظروف مسی ،گلدان های سفالی ، ظروف فیروز کوبی ،که همگی فرهنگ غنی ایرانی است .

خانه های کلاسیک ایرانی

خانه های سبک کلاسیک ایرانی در طراحی داخلی از ویژگی های زیادی برخوردار است که با یک نگاه اولیه به ان به خوبی متوجه سبک دکوراسیون منزل میشوید. خانه های  دکوراسیون کلاسیک ایرانی  مورد علاقه زیادی از خانواده ها هستند .که به زیبایی هرچه تمام تر از ان در خانه استفاده میکنند. ویژگی برجسته این نوع طراحی داخلی بدون هیچ گونه هدر رفتن فضای سالن پذیرایی اتاق های اشپزخانه ها نور گیری مناسب در نشیمن استفاده میشود. اغلب رنگهای استفاده شده رنگ چوب طبیعی سفید کرم طلایی و برنز است.

دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک
دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X