وبلاگ

قیمت هر مترمربع چوب ترمووود

قیمت هر مترمربع چوب ترمووود

قیمت هر مترمربع چوب ترمووود ؛ به عوامل گوناگونی وابسته می باشد . چوب های ترمووود دارای ابعاد گوناگونی می باشند که براساس کاربرد آنان ، انتخاب خواهند شد . برای مثال چوب های ترمووود دارای ابعاد 16 ، 19 ، 26 و 40 میل می باشند که برای مکان های گوناگون از جمله کف ساختمان ها ، دور استخر و نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند . به طور کلی تعیین قیمت برای انواع محصولات و کالاها به میزان زیادی به جنس و کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن ، وابسته می باشد و همان طور که در مقاله چوب ترمووود نیز بیان شده است ، این چوب ها دارای دو دسته نرم چوب و سخت چوب می باشند که هر کدام دارای قیمت منحصر به خود می باشند . استفاده از روش هایی نوین از جمله چوب ترمووود و حتی آینه دکوراتیو از بهترین ایده هایی است که امروزه در طراحی و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد .

قیمت چوب ترمووود

چوب های ترمووود دارای تنوع بالایی می باشند و میزان کیفیت بهتر و همچنین میل های بیشتری که برای ابعاد آن در نظر گرفته می شود دارای قیمت بالاتری نیز می باشند . به طور کلی چوب های ترمووود به دو دسته نرم چوب ها و سخت چوب ها تقسیم می شوند و براساس نوع چوبی که در هر کدام از این دسته ها هستند ، دارای قیمت های متفاوتی می باشند . نرم چوب ها به دسته ای از چوب ها گفت می شود که دارای ضخامت و استحکام بالایی می باشند ولی برای تولید آنان ، از چوب درختانی استفاده می شود که به اصطلاح همیشه بهار می باشند . این درختان در هیچ کدام از فصل های سال برگ ریزان نخواهند داشت و همیشه سبز خواهند بود و این یکی از دلایلی است که در مقابل سخت چوب ها از قیمت پائین تری برخوردار می باشند .

سخت چوب ها به دسته ای از چوب ها گفته می شود که از چوب درختانی مانند صنوبر تشکیل می شوند که در فصل های سرد دچار برگ ریزان می شوند و چوب آنان در برابر چوب های نرم ، کمیاب تر می باشند . سخت چوب ها دارای تنوع رنگی بسیار بالاتری در مقایسه با چوب های نرم می باشند و در بسیاری از بخش های صنعت و به خصوص در طراحی و ساخت مبلمان ها مورد استفاده قرار می گیرند . برای اطلاع از قیمت این چوب ها ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت چوب ترمووود
قیمت چوب ترمووود

قیمت چوب ترمو ارزان

برای قیمت گذاری بر روی چوب های ترمو عوامل گوناگونی تاثیر گذار می باشند . این چوب ها هر چه دارای کیفیت بالاتری باشند و در ضخامت های بیشتری مورد استفاده قرار بگیرند ، دارای قیمت بالاتری می باشند . برای اطلاع از قیمت انواع چوب های ترمووود و نحوه سفارش آنان ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت چوب بلوط

چوب های بلوط ایرانی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و در رنگ های متنوعی قابل ارائه می باشند . این چوب ها دارای رنگ های قهوه ای روشن تا تیره می باشند و ظاهر آنان سفید می باشد . چوب بلوط اکثرا در مناطق شمالی کشور رشد پیدا می کند و دارای طول عمری حدودا بین 1000 تا 2000 سال می باشد . از این چوب ها بیشتر برای تولید زغال استفاده می شود و به همین دلیل سوزاندن چوب های بلوط جز دغدغه های اصلی افراد می باشد .

از میوه درخت بلوط برای تولید قهوه استفاده می شود و به همین دلیل دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد . از این چوب ها در صنعت بوشکه سازی و همچنین ساخت روکش های چوب طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد . با توجه به تمام مطالب گفته شده ، واضح است که چوب بلوط دارای مزایا و کاربردهای بسیار زیادی می باشد و به همین دلیل طرفدارن بسیار زیادی دارد . برای اطلاع از قیمت این دسته از چوب ها ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت چوب بلوط
قیمت چوب بلوط

قیمت هر متر مکعب چوب روسی

چوب روسی از انواع چوب هایی می باشد که دارای تنوع بالایی است و در بسیاری از بخش های صنعت مورد استفاده قرار می گیرد . آنچه بسیار حائذ اهمیت می باشد ، توجه به این موضوع است که قیمت انواع این چوب ها با توجه به کاربرد و متراژ انتخابی شما ، متغیر خواهد بود . برای مثال چوبی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد با قیمت چوبی که برای کف پوش مورد استفاده قرار می گیرند ، متفاوت می باشد .

اما به طور کلی قیمتِ چوب روسی به دلیل مجاورت این کشور با ایران ، دارای قیمت مناسبی می باشد و دلیل آن ، نزدیکی و هزینه پائین حمل و نقل کالا بین این دو کشور می باشد . برای اطلاع از قیمت انواع چوب روسی و سفارش آن ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت هر متر مکعب چوب روسی
قیمت هر متر مکعب چوب روسی

قیمت چوب پلاست

چوب پلاست و یا چوب پلاستیک wood plastic composite از جدیدترین انواع محصولات چوبی می باشد که امروزه در صنعت و به خصوص در طراحی داخلی مورد استقبال قرار گرفته است . چوب پلاست ها دارای تنوع بالایی می باشند و به دلیل اینگه هیچ گونه آسیبی برای محیط زیست و طبیعت ندارند ، برای افرادی که از دوستداران طبیعت می باشد ، بسیار مورد پذیرش قرار گرفته اند .

چوب پلاست ها براساس نوع و ضخامت و کیفیت آنان ، دارای قیمت های متفاوتی می باشند ولی تغییر رنگ آنان ، چندان تاثیری در قیمت نهایی آنان نخواهد داشت . برای اطلاع از قیمت این محصولات ، ما را دنبال کنید .

قیمت چوب پلاست
قیمت چوب پلاست

قیمت چوب پلاست دور استخر

چوب پلاست از ترکیب پودر چوب و پلیمر و پایدار کننده های مختلف تشکیل شده است که به نوعی دارای متریالی شبیه چوب و ترمووود می باشد که بسیاری از معایب آنان را نیز ندارد . برای مثال چوب پلاست دوستدار محیط زیست می باشد و دارای هیچ گونه موادی جهت آسیب رساندن به طبیعت نمی باشد .

این چوب ها بسیار پرکاربرد می باشند و در بخش های مختلف طراحی داخلی و از جمله دور استخرها مورد استفاده قرار می گیرند . برای اطلاع از قیمت این چوب ها ، ما ار دنبال کنید .

قیمت چوب پلاست دور استخر
قیمت چوب پلاست دور استخر
 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X