وبلاگ

دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی

دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی

دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی  ؛ دارای ویژگی هایی بسیار خاص و منحصربفرد می باشد که شناخت تمامی آنان ضروری می باشد . استفاده از تجهیزات گوناگونی از جمله آینه دکوراتیو ، چوب ترمووود و … در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشند . برای شناخت بیشتر ویژگی های این نوع از اتاق خواب ها ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

سبک دکوراسیون کلاسیک

در دکوراسیون داخلی کلاسیک ،عناصر معماری سنتی غربی مثل ستون و دیوارهای گچ بری شده ،مبلمان ،ظریف کاری شده و مجسمه های آنتیک ،کاربرد فراوانی دارد وهمه چیز برپایه تناسب ،تقارن وهارمونی ،انتخاب وچیدمان میشوند و همچنین به خاطر جلوه لوکس ومنحصر به فردش ،از مد نیافتاده است و طرفداران فراوان وخاص خود را دارد .

دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی
دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی

اصول طراحی داخلی کلاسیک

در اصول طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک باید :

-از متریال و مصالح با کیفیت و لوکس در دکوراسیون کلاسیک استفاده کنید .

-ستون و دیوارهای گچ کاری شده را در فضای داخلی منزلتان ،فراموش نکنید .

-مبلمان آنتیک و استیل خریداری کنید .

-تقارن و تناسب را در چیدمان و خرید اثاثیه رعایت کنید .

-از رنگهای خنثی گرم و ملایم استفاده کنید .

-پارچه ها را با طرح و الگو های کلاسیک خریداری کنید .

-خانه را با دکوریجات آنتیک و عتیقه دیزاین کنید .

-نور پردازی را به صورت اصولی انجام دهید .

-همان طور که گفته شده است ،دکوراسیون کلاسیک ،سبکی لوکس و مجلل و پر از جزئیات و ظریف کاری ها با هندسه و معماری دقیق است .پس اگر شیفته این ویژگی های منحصر بفرد هستید به سایت شرکت دکوریت دیزاین مراجعه کنید |،و از طراحان داخلی دکوراسیون راهنمایی بخواهید .

پذیرایی کلاسیک

برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی با سبک کلاسیک از انواع رنگهای سرد و مانند ،کرم و سفید و قهوه ای و…استفاده میشود . در پذیرایی های با سبک دکوراسیون کلاسیک اغلب از مبلمان سلطنتی با روکش ها و پارچه های طرح دار استفاده میشود . پذیرایی ها با دکوراسیون کلاسیک با مجسمه های سنگی و گچی و تابلو فرش های و یا تابلو های نقاشی زیبا و انواع آلات موسیقی و آباژورهای برنز و کریستال تزئین میشوند .فرش ازا نواع وسایل مهم و ضروری در دکوراسیون داخلی پذیرایی است و باعث میشود دکوراسیون پذیرایی با شکوه تر به نظر برسد .

 

دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی
دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی

طراحی داخلی ساختمان کلاسیک

معماری داخلی کلاسیک فضایی سرشار از اصالت و آرامش را در قسمتهای مختلف منزل ایجاد میکند .و علاوه بر این باعث میشود تا شما از قرار گرفتن در فضای خانه خود نهایت لذت را ببرید .با وجود طراحی داخلی ساختمان کلاسیک  جذابیت و منحصر به فردی دارد و میتواند به دکوراسیون داخلی منزل شما شکوه خاصی ببخشید .در طراحی داخلی ساختمان کلاسیک گرما و حس صمیمیت خاصی را به فضای منزل میبخشد .

 سبک کلاسیک جدید در دکوراسیون داخلی

سبک کلاسیک دارای وپژگی های زیادی دارد که فقط و فقط مختص خودش است و باعث تمایز بیش از حد این سبک با دیگر سبکهای دکوراسیونی میشود در کنار ویژگیهای که در طراحی یک دکوراسیون کلاسیک تقارن ، نظم ،ترکیب رنگ خاص ، وسایل چوبی بکار میرود  رنگ مورد استفاده در سبک کلاسیک جدید در دکوراسیون داخلی از رنگهای قهوه ای ، بژ،کرم و…بکار میرود که باعث با وقار دیده شدن منزلتان میشود وزندگی در این جور خانه ها باعث سرحالی و گرفتن انرژی و ارمش میشود چون رنگهای بکار رفته در اینجا واقعا حس ارامش را به انسان منتقل میکند.

دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی
دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی

دکوراسیون کلاسیک اروپایی

دکوراسیون کلاسیک اروپایی از جمله سبکهایی است که علاقه مندان خاصی را به سمت خود جلب کرده است . از انتخاب مبلمان گرفته تا پرده و سایر وسایل و ابزارهای منزل باید طوری انتخاب شوند ،که در این سبک رواج یافته است . این سبک کمی مجلل تر از چیدمان های مدرن امروزی است .در این دکوراسیون کلاسیک اروپایی رنگهای تیره تر مانند شرابی و سبزه تیره و.. استفاده میشود . اغلب رنگهای اشرفی برای این سبک دکوراسیون گزینه های مناسب تری هستند .برای این مورد تناژ هایی از طیف های رنگی قرمز تیره و سبز مناسب هستند .

دکوراسیون کلاسیک منزل کوچک

در دکوراسیون کلاسیک منزل کوچک باید هماهنگی ،تقارن و استفاده از مواد طبیعی و با کیفیت باشد . این ویژگی در مورد همه عناصر صدق میکند ،روکش وسایل ،مبلمان ،پالت رنگ ،دکوراسیون و لوازم جانبی و…بنابراین تزئینات این سبک علاوه بر تابلوهای نقاشی و آینه ها اغلب در قالب مجسمه ها گچبری ها و شمعدان ها و…متجلی میشود . نکته بسیار مهم در طراحی دکوراسیون کلاسیک این است که علیرغم انکه این سبک بسیار غنی و مجلل است اما به هیچ عنوان متراکم و شلوغ نیست و از این جهت میتوان مناسب فضاهای کوچک هم باشد .

پذیرایی کلاسیک مدرن

سادگی بهترین تعریف از سبک مدرن است . در طراحی دکوراسیون به سبک مدرن از مبلمان و دکوراسیونی که ساده و طرح خطوط صاف دارند و هیچ طرحی در آنها وجود ندارد استفاده میکنند و همچنین در فضای از رنگ های خنثی و ملایم استفاده میکنند .تا سادگی این سبک حفظ شود . یکی دیگر از ویژگی  دکوراسیون به سبک کلاسیک مدرن این است که از وسایلی استفاده شود که کاربردی بوده و انتخاب و چیدمان آنها هدفمند باشد .بااین ویژگی فضای دور از شلوغی و شیک و دلنشین داشته باشید. این سبک برای افرادی که به سادگی و منظم بودن اهمیت میدهند مناسب است.

طراحی دیوارهای پذیرایی کلاسیک

یکی از پر طرفدارترین سبکهای و جدیدترین دکوراسیون منزل برای چیدمان داخلی خانه و پذیرایی ،سبک کلاسیک است که در آن از مبلمان استیل ،نیمه استیل و سلطنتی  استفاده میشود .برای تزئین دیوار های پذیرایی با سبک کلاسیک چیدمان ، بهتر است به سراغ تابلوها ، تابلو فرش های دستبافت ،تابلوهای رنگ روغنی ،چراغ های لوکس دیواری و آینه بروید .در چیدمان دیوار بهتر است تقارن قرینه را اجرا کنید تا تابلوها و…به چشم بیاییند .

دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی
دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی

دکوراسیون کلاسیک ایرانی

چیدمان دکوراسیون  کلاسیک ایرانی  باید به گونه ای باشد که حس خوب و گرما بخشی به تک تک اعضای خانواده بدهد، زیرا منزل مکانی برای ارامش و لذت بردن از لحظات زندگی در کنار هم هست  پس باید تلاش کنیم همیشه به فرم خانه و وسایلی که دارید بهترین چیدمان را انجام بدهید. در خانه های  دکوراسیون کلاسیک ایرانی به دلیل ساده بودن دکوراسیون مورد استقبال همه قرار گرفته است.

خانه کلاسیک مدرن

یکی از اصول مهم در طراحی دکوراسیون ،انتخاب یک سبک غالب برای محیط است . به همین جهت برای استفاده از دکوراسیون مدرن کلاسیک در قدم اول باید انتخاب کنید ،که کدام سبک دکوراسیون بر فضا حاکم باشد . شما میتوانید منزل خود را با سبک مدرن همراه با چاشنی اکسسوری های کلاسیک و یا سبک کلاسیک با چاشنی ها و جزئیات مدرن چیدمان کنید .یا ترکیبی از آنها با سبک کلاسیک مدرن استفاده کنید .

طرح کلاسیک چیست

سبک کلاسیک برپایه هنر دوره ی رنسانس و معماری یونان باستان است . و تلاش می گردد با استفاده از مشخصات این سبک به طراحی ویلا و خانه های امروز پرداخته شود .برای آنکه بتوانید به طور کامل سبک کلاسیک رادر منزلتان اجرا کنید .باید فضای بیرونی و داخلی منزل را مطابق این سبک طراحی نمایید . برخی مواقع مالکان از ابتدا با هدف داشتن خانه ای کلاسیک خانه را طراحی میکنند . به طور معمول درب های ورودی از جنس چوب طبیعی انتخاب میشود. ایجاد نقاشی های با جزئیات زیاد و رنگ های درخشان بر روی دیوار و درون قاب های گچبری میتوانید وقار و شخصیت سبک کلاسیک در طراحی منزل را به رخ بکشد و همچنین وجود طلا کوب و کار دستی بر روی دربها از جمله زیباهای این سبک خواهد بود.

دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی
دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی

حانه های کلاسیک ایرانی

خانه های سبک کلاسیک ایرانی  در دکوراسیون داخلی از ویژگی های زیادی برخوردار است که با یک نگاه اولیه به ان به خوبی متوجه سبک دکوراسیون منزل میشوید.

خانه های  دکوراسیون کلاسیک  ایرانی  مورد علاقه زیادی از خانواده ها هستند .که به زیبایی هرچه تمام تر ازان در خانه استفاده میکنند. ویژگی برجسته این نوع طراحی داخلی بدون هیچ گونه هدر رفتن فضای سالن پذیرایی اتاق های اشپزخانه ها نور گیری مناسب در نشیمن استفاده میشود .اغلب رنگهای استفاده شده رنگ چوب طبیعی سفید کرم طلایی و برنز است.

خانه کلاسیک کوچک

در طراحی داخلی نور در خانه کلاسیک  کوچک از موارد بسیار مهم است .چرا که هر چه نور بیشتری در فضا وجود داشته باشه فضا بزرگتر و دلباز تر بنظر میرسد . اگر خانه شما نورگیر است سعی کنید از پرده های حریر استفاده کنید یا در طول روز پرده ها را کنار بزنید تا بتوانید در خانه از نور طبیعی استفاده کنید . اگر خانه نور گیر نیست شبها از نور زیاد استفاده کنید تا فضا بزرگتر بنظر بیایید . سبک کلاسیک دارای ویژگی هایی است که فقط مختص دکوراسیون کلاسیک منزل کوچک است و باعث تمایز بیش از حد این سبک با دیگر سبکها ی دکوراسیون میشود . این سبک به هیچ عنوان با بی نظمی و شلوغی کنار نمیاید هر وسیله دکوری جا و محدوده مشخصی برای قرار گرفتن دارد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X