وبلاگ

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل ؛ دارای ویژگی هایی بسیار خاص و منحصربفرد می باشد که شناخت تمامی آنان ضروری می باشد . استفاده از تجهیزات گوناگونی از جمله آینه دکوراتیو ، چوب ترمووود و … در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشند . برای شناخت بیشتر ویژگی های این نوع از اتاق خواب ها ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

سبک کلاسیک دارای ویژگی های زیادی است که فقط مختص خودش است و باعث تمایز بیش از حد این سبک با دیگر سبک های دکوراسیون میشود . این سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل به هیچ وجه با بی نظمی و شلوغی کنار نمی اید. هر وسیله دکوری جا و محدوده مشخصی برای قرار گرفتن دارد به نوعی میتوان گفت که این سبک یکی از سبک های منظم است که پایداری و استقامت خاصی را به فضای داخلی  کلاسیک منزل می دهند.

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل
دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

دکوراسیون کلاسیک

امروزه مردم بیشتر برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود از دکوراسیون کلاسیک استفاده میکنند. سبک دکوراسیون کلاسیک داخلی منظم مرتب و مستحکم است امروزه دکوراسیون کلاسیک نسبت به زمان های قدیم از اهمیت بیشتری برخوردار است . مثلا اشپز خانه دکوراسیون داخلی به شکلی باید باشد مثلا  کابینت ها چوبی ضد آب مناسب دکوراسیون کلاسیک است. رنگ غالب استفاده شده در آشپز خانه کلاسیک بهتر است از نوع کرم یا بژ باشد استفاده از قالیچه با طرح های ایرانی مانند ترکمن صحرایی در آشپز خانه مناسب برای دکوراسیون کلاسیک میباشد.

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل
دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن که امروزه طرفداران زیادی به خود جلب کرده اند . این سبک دکوراسیون مدرن میتواند وپژگی ها و خصوصیات منحصر بفرد خود را داشته باشد معمولا از سبک مدرن در طراحی دکوراسیون های مدرن مورد استفاده زیادی میشود.  از مهمترین وپژگی های دکوراسیون مدرن در طراحی ساختمان استفاده از خطوط ساده در دیوار و سقف خانه بسیار شیک و در عین حال  زیباتر شدن وسایل در فضایی که در اختیار قرار دارد. عملکرد گرایی بیشتری داشته باشد سبک دکوراسیون مدرن بسیار ساده است اما در عین حال سادگی احساس ارامش در فضا خانه  و باعث زیباتر دیدن شدن خانه میشود.

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

خانه کلاسیک

در خانه های کلاسیک مبلمان انتیک وسیله های دکوری چوبی حکاکی شده سقف های بلند پارچه های گلدار چاپی رنگ کرم قهو ای در کنار هم قرار میگیرند. فضای پر از ارامش به سبک کلاسیک را برای ما پدید می اورند. فضایی که سرشار از اصالت لایه های تاریخی است حس و حال قدیمی به ما منتقل میکند باعث میشود در اینجور خانه ها احساس راحتی و ارامش داشته باشیم. در خانه کلاسیک سبک کار راحت است باید با دز نظر گرفتن رنگ چوب و پارچه  مبلمان  و ترکیب رنگ پرده ها که یک حال خوشی به خانه میدهند را در نظر بگیریم.

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل
دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

دکوراسیون کلاسیک ایرانی

چیدمان دکوراسیون کلاسیک ایرانی  باید به گونه ای باشد که حس خوب و گرما بخشی به تک تک اعضای خانواده بدهد زیرا منزل مکانی برای ارامش و لذت بردن از لحظات زندگی در کنار هم است . پس باید تلاش کنیم همیشه به فرم خانه و وسایلی که دارید بهترین چیدمان را انجام بدهید در خانه های دکوراسیون کلاسیک ایرانی به دلیل ساده بودن دکوراسیون مورد استقبال همه قرار گرفته است.

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل
دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

منزل کلاسیک ایرانی

دکوراسیون کلاسیک ایرانی مورد علاقه زیادی از خانواده ها هستند که به زیبایی هرچه تمام تر از ان در خانه استفاده میکنند ویژگی برجسته این نوع طراحی داخلی بدون هیچ گونه هدر رفتن فضای سالن پذیرایی اتاق های اشپزخانه ها نور گیری مناسب در نشیمن استفاده میشود اغلب رنگهای استفاده شده رنگ چوب طبیعی سفید کرم طلایی و برنز است.

سبک کلاسیک جدید در دکوراسین داخلی

سبک کلاسیک دارای وپژگی های زیادی دارد که فقط و فقط مختص خودش است و باعث تمایز بیش از حد این سبک با دیگر سبکهای دکوراسیونی میشود در کنار ویژگیهای که در طراحی یک دکوراسیون کلاسیک تقارن ، نظم ،ترکیب رنگ خاص ، وسایل چوبی بکار میرود . رنگ مورد استفاده در سبک کلاسیک جدید در دکوراسیون داخلی از رنگهای قهوای ، بژ،کرم و…بکارمیرود که باعث با وقار دیده شدن منزلتان میشود وزندگی در این جور خانه ها باعث سرحالی و گرفتن انرژی و ارمش میشود. چون رنگهای بکار رفته در اینجا واقعا حس ارامش را به انسان منتقل میکند.

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل
دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

خانه کلاسیک کوچک

 امروزه بسیاری از افراد  در منازل  کوچک زندگی میکنند دغدغه چیدن وسایل و دکوراسیون همیشه ذهنشان را درگیر میکند . از انجا که فضا در بعضی از اپارتمان ها و خانه ها محدود است امکان استفاده از هر وسیله ای برای چیدمان نیست. باید در این خانه های کوچک از رنگ ملایم برای مبلمان ها و دکورهای  و استفاده از پرده های ساده استفاده کنیم در خانه های کلاسیک کوچک باید دقت کنیم که از رنگهای روشن برای فضای کوچک استفاده کنیم از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنیم تا حد امکان به نور طبیعی اجازه ورود بدهید فضا را با استفاده از بافت های و انواع اکسسوری شلوغ نکنید.

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل
دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

خانه کلاسیک مدرن

بسیاری از افراد که در منزل کوچک زندگی و اپارتمانی زندگی میکنند. دغدغه چیدن وسایل و دکوراسیون همیشه ذهنشان را درگیر میکند. از انجا که فضا در بعضی از اپارتمان ها محدود است. امکان استفاده از هر وسیله ای برای چیدمان نیست باید در این خانه های کوچک از رنگ ملایم برای مبلمان ها و دکورهای با رنگ ملایم و شاد استفاده کنیم تا محیط خانه را بازتر و زیباتر جلوه دهند با چیدن اکسسوری های خوب و شیک  در خانه کلاسیک مدرن خانه را جذابتر نشان داد.

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل
دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

دکوراسیون کلاسیک منزل کوچک

بسیاری از افراد که در منزل کوچک و یا اپارتمان های کوچک زندگی میکنند . دغدغه چیدن وسایل و دکوراسیون همیشه ذهنشان را درگیر میکند . از انجا که فضا درب عضی از اپارتمان ها محدود است وا مکان استفاده از هر وسیله ای برای چیدمان وسایل منزل نیست باید در این خانه های کوچک از رنگ ملایم برای مبلمان ها و دکورهای پرده های بارنگ شاد استفاده کنیم دکوراسیون کلاسیک منزل کوچک بسیار متنوع است برای دیدن انواع چیدمانها از سایت ما دیدن فرمایید.

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل
دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

پذیرایی و اشپزخانه به سبک کلاسیک

در طراحی دکوراسیون کلاسیک پذیرایی باید به رنگ های استفاده شده در محیط پذیرایی دقت کنیم دکوراسیون کلاسیک در پذیرایی رنگ ملایم و آرام هستند و در طیف رنگ کرمی خاکستری طلایی نقره ایی قرار میگیرند قرمز ملایم استفاده میشود .رنگهای گرم و نرم بوده است فضای ارام اما در عین حال لوکس برای ساکنین خانه فراهم میکند تزیین دیوار های گچ ابزار دکوراسیون پیش ساخته پانلهای چوبی و کاغذ دیواری استفاده میشود. موضوعی که در انتخاب کاغذ دیواری باید رعایت شود کیفیت بالا و طرح و نقش کلاسیک در ان است.

این نوع کاغذ دیواری ها از جنس پارچه یا ابریشم بهتر است استفاده شوند و اما در آشپزخانه ها به سبک کلاسیک دارای دکوراسیون با وقار و سنگینی هستند و اگر شما میخواهید که از دکوراسیون به سبک کلاسیک استفاده کنید بهتر است از سبک استفاده کنید بهتر است در آشپزخانه به سبک کلاسیک از کابینتهای رومی و کابینت های کلاسیک استفاده شود. این مدل کابینت ها دارای ساختار کلاسیک هستند و میتوانند فضای اشپزخانه منزل شما را باشکوه تر نشان دهد علاوه بر طرح کابینت ها انتخاب رنگ   برای آشپزخانه با دکوراسیون  کلاسیک از اهمیت زیادی برخوردار است برای طراحی اشپزخانه به سبک کلاسیک باید از رنگ های مشکی قهوه ای و خاکستری سفید استفاده کرد.

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل
دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

اصول طراحی داخلی کلاسیک

برای طراحی داخلی کلاسیک باید یک نقطه را به عنوان نقطه اصلی در نظر بگیریم وقتی یک نقطه را به عنوان نقطه کانونی در نظر میگیرید بقیه جاهای منزل را با در نظر گرفتن از ان نقطه دکوراسیونش را میچینید رنگ امیزی مناسب برای این نوع طرح های داخلی ترکیب رنگ ساده ای است.

خوبی رنگ امیری کلاسیک در این است که هیچ وقت از مد نمی افتند این نوع طرح رنگها نه خسته کننده هستند و نه نیازی به این دارد که هر سال تغییر دهید رنگ استفاده در این نوع طرا کلاسیک به رنگ طبیعت نزدیک است و نوع زیبایی و آرامش و شکوه  سه ویژگی اصلی هستند که باید در طراحی داخلی کلاسیک از ان استفاده شود

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل
دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

دکوراسیون کلاسیک اروپایی

دکوراسیون کلاسیک اروپایی از جمله سبک هایی هست که علاقه مندان خاصی را به طرف خود جلب کرده است از انتخاب مبلمان گرفته تا پرده و انواع ابزارهای خانه باید طوری انتخاب شود که در دکوراسیون کلاسیک اروپایی رواج یافته شود . رنگهایی که در دکوراسیون کلاسیک اروپایی باید استفاده شود عنابی ، سبزتیره ،شرابی و ….استفاده میشود اغلب از رنگهای اشرفی در این نوع دکوراسون مورد استفاده قرار میگیرد.

نقش و نگار دکوراسیون کلاسیک اروپایی کمی شلوغتر بنظر می اید استفاده از چوب کنده کاری شده زیاد به چشم میخورد استفاده از نماهای سنتی  طرح و نقش اروپایی در این سبک بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد . در نور پردازی این نوع ساختمان ها معمولا استفاده از لوسترهای گران قیمت مجلل کریستال های زیاد است.

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل
دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

نمای خانه کلاسیک

نمای کلاسیک در طراحی داخلی یکی از دوست داشتنی ترین انواع نماهای خانه کلاسیک است میتوان گفت در همه جای دنیا علاقه مندان خاص خود را دارد تقارن از مهمترین اصول طراحی این نما به حساب می اید و از اصالت زیادی برخوردار است . تا جایی که در نیای مدرن اکثرا نمای خانه های خود را کلاسیک طراحی میکند نمای کلاسیک در ساختمان های ویلایی دوبلکس یک طبقه و حتی چند طبقه هم کاربرد خاصی دارد چون به خانه یک زیبایی منحصر بفردی میدهند.

برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر میتوانید با تیم دکوریت دیزاین در ارتباط باشید.

دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل
دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X