وبلاگ

قیمت درب کشویی

قیمت درب کشویی

قیمت درب کشویی ؛ براساس عوامل متعددی تعیین می شود . به طور کلی درب کشویی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و این تنوع از متریال تا رنگ بندی مختلف آنان ، موجود می باشد . واضح است به میزان بالا رفتن کیفیتِ متریال و مواد استفاده شده در ساخت درب های کشویی ، قیمت آنان نیز بالا خواهد رفت . از طرفی درب های کشویی دارای 2 دسته ، دستی و اتوماتیک می باشند که هر کدام دارای قیمت های منحصر به خود می باشند . درب های کشویی اتوماتیک دارای قیمت بالاتری نسبت به درب های دستی می باشند که دلیل آن ، استفاده از تجهیزات متنوعی است که برای ساخت و اجرای این نوع از درب ها مورد استفاده قرار می گیرد . برای شناخت بیشتر عوامل موثر بر تعیین قیمت این نوع از درب ها ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

درب کشویی چیست ؟

درب ها به عنوان بخشی مهم در هر محیطی محسوب می شوند که نقش جداسازی بخش های مختلف در هر محیط را دارند . از زمان های گذشته نیز درب ها در انواع مختلفی قابل تولید می باشند که از جمله آن ، چوبی ، فلزی ، آهنی و … می باشد . با گذشت زمان نیز همواره تنوع های گوناگونی برای درب ها موجود می باشد ، اما آنچه تفاوت پیدا کرده است ، نحوه باز و بسته شدن این نوع از درب ها می باشد . امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و همچنین بسیاری از دلایل دیگر ، امکان خرید فضایی با متراژ بالا چه برای زندگی و چه برای محیط کار ، بسیار سخت است .

به ویژه در تهران ، امروزه انتخاب یک متراژ پائین برای اکثر افراد در اولویت است و به همین دلیل بهینه سازی فضای داخلی یکی از موارد بسیار ضروری در چنین محیط هایی محسوب می شود . یکی از روش هایی که در طراحی و دکوراسیون داخلی محیط هایی با متراژ نسبتا کوچک تر بسیار با اهمیت می باشد ، استفاده از درب های کشویی می باشد . این نوع درب ها به دلیل نوع باز شدن آنان ، فضای بسیار کمتری در مقایسه با درب های دیگر اشغال می کنند و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار می باشند . این نوع درب ها دارای تنوع بالایی می باشند و به همین دلیل قیمت های متنوعی برای آنان موجود می باشد . یکی از بهنری ایده هایی که در کنار استفاده از این نوع درب ها بسیار پر کابرد می باشد نیز وجود آینه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی می باشد .

قیمت درب کشویی
قیمت درب کشویی

قیمت انواع درب کشویی

درب های کشویی بسیار پرکاربرد و متنوع می باشند و از انواع بسیار پر استفاده آن ، در طراحی های داخلی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • درب های کشویی آکارئونی

این نوع از درب ها روی ریلی در حال حرکت می باشند ، ولی تفاوت آنان با سایر درب های کشویی ، شیوه جمع شدن آنان می باشد . این نوع از درب ها در هنگام بسته شدن ، به راحتی جمع شده و به همین دلیل در مقایسه با دیگر درب های دیگر فضای بسیار کمتری اشغال می کند . این درب ها با طراحی های متنوعی که برای آنان وجود دارد ، می توانند در زیبایی فضای داخلی ساختمان ها تاثیر شگرفی داشته باشند . برای اطلاع از قیمت این نوع از درب ها و نحوه ثبت سفارش ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

درب های کشویی آکارئونی
درب های کشویی آکارئونی
  • درب های کشویی با طرح مشبک

درب های کشویی می توانند به صورت تک لنگه و یا دو لنگه باشند . انتخاب نوع و شکل باز شدن این نوع از درب ها تا حد بسیار زیادی به متراژ محیط و سلیقه شخصی شما باز می گردد . اما به طور کلی اگر فضای داخلی ساختمان شما به نسبت ، بزرگ و دارای فضای کافی می باشد ، استفاده از درب های کشویی دو لنگه با طرح مشبک بسیار مفید می باشد . این نوع از درب ها علاوه بر زیبایی چشمگیری که در محیط ایجاد می کنند ، در مقایسه با درب های تک لنگه فضای بیشتری اشغال می کنند ، اما به طور کلی در مقایسه با درب های معمولی فضای بسیار کمتری اشغال می کنند . برای اطلاع از قیمت این نوع از درب ها و چگونگی سفارش آنان ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

درب های تک کشویی پنهان شونده
درب های کشویی با طرح مشبک
  • درب های کشویی شیشه ای

جداسازی محیط در اکثر شرایط با استفاده از انواع گوناگونی از درب ها انجام می شود . گاها استفاده از این نوع درب ها برای بسیاری از افراد خسته کننده و به دلیل وجود جنس آنان ، ترجیحا برای بسیاری از افراد دلگیر به نظر می آید . پیشرفت تکنولوژی و استتفاده از متریال های گوناگون جهت ساخت و تولید انواع درب های کشویی ، ایده شکل گیری درب های شیشه ای را ایجاد کرد .

درب های شیشه ای به 3 شکل ، مات ، نیمه مات و شفاف قابل اجرا می باشند . اگر این نوع از درب ها به صورت شفاف مورد استفاده قرار بگیرند عملا ، نمی توانند موجب پنهان سازی فضای بین دو محیط باشد ، اما می تواند فضایی بسیار دکوراتیو و جذاب ایجاد کند و به همین دلیل است که ایده طراحی آنان شکل گرفت . برای اطلاع از قیمت این محصول ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

درب های کشویی شیشه ای
درب های کشویی شیشه ای
  • درب های تک کشویی پنهان شونده

این نوع از درب ها تنها توسط یکی از درب ها باز و بسته می شوند و فقط یکی از درها با حرکت روی ریل ، می تواند به عنوان درب کشویی ایفای نقش کند . در واقع یکی از درب ها ثابت و درب دیگر با حرکت روی ریل ، بر روی درب ساکن قرار می گیرد . این نوع از درب ها در بسیاری از فضاها از جمله فروشگاه ها پر کاربرد می باشند . برای اطلاع از قیمت و نحوه سفارش ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

درب های تک کشویی پنهان شونده
درب های تک کشویی پنهان شونده
  • درب های کشویی دو تایی

این نوع از درب ها در مقایسه با دیگر درب های کشویی ، فضای بیشتری را اشغال می کنند و دلیل آن ، نوع حرکت این گونه از درب ها می باشد . این درب ها در روبروی یکدیگر و بر روی یک ریل ثابت حرکت کرده و در واقع مکمل یکدیگر می باشند ، به طوریکه بخشی از فضا توسط یک لنگه درب و بخش دیگری از آن ، توسط دربِ دیگر جدا می شود . یکی از پرطرفدارترین انواع درب های کشویی دو تایی ، طرح های مشبک آن می باشد . برای اطلاع از قیمت این گونه از درب ها و چگونگی خرید ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

 

درب های کشویی دو تایی
درب های کشویی دو تایی

 

  • درب های کشویی برای فضای بیرونی

برای جداسازی فضاهای عمومی و در واقع فضایی غیر از فضای داخلی ساختمان ها نیز ، درب های کشویی بسیار پر کاربرد می باشند . برای فضای بیرونی ، درب های کشویی تمام اتوماتیک و همچنین نیمه اتوماتیک بسیار پر کاربرد می باشند . درب های تمام اتوماتیک ، درب هایی می باشند که با استفاده از سنسور و چشمی حرکت می کنند ، برای مثال درب های مورد استفاده در فروشگاه های گوناگون ، که با نزدیک شدن به آنان ، باز می شوند . اما درب های نیمه اتوماتیک درب هایی می باشند که با استفاده از ریموت و کنترل باز و بسته می شوند ، برای مثال درب های مورد استفاده در پارکینگ . برای اطلاع از قیمت این محصولات ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

 

 

درب های کشویی برای فضای بیرونی
درب های کشویی برای فضای بیرونی

قیمت درب ریلی اتاق

دکوراسیون داخلی و طراحی آن ، از بخش های بسیار با اهمیت در هر محیطی می باشد . روزانه وقت زیادی در این فضاها توسط افراد گوناگون سپری می شود و به همین دلیل انرژی این محیط ها ، برای ایجاد روحیه در افراد بسیار با اهمیت است . یکی از این فضاها ، اتاق می باشد . اتاق خواب ، اتاق کار و … همگی برای هدفی طراحی شده اند که اگر افراد با روحیه و انرژی کافی در آن حضور پیدا نکنند ، نمی توانند به هدف خود نزدیک بشوند . برای مثال اتاق خواب از جمله بخش های با اهمیت در یک منزل محسوب می شود که افراد گوناگون با هدف استراحت و انگیزه افزایش انرژی جهت امور ضروری در آن حضور پیدا می کنند ، بنابراین حفظ ظاهر مناسب برای آن ، بسیار حائذ اهمیت می باشد .

درب های ریلی مورد استفاده برای اتاق خواب ، چه در بخش های داخلی آن ، برای استفاده در کمد و یا کمد دیواری و چه در بخش های خارجی آن ، به عنوان جداکننده برای محیط ، دارای تنوع بالایی می باشند که انتخاب آنان تا حد بسیار بالایی به تناسب با اتاق و محیط وابسته می باشد . برای اطلاع از قیمت درب های کشویی متناسب با اتاق خواب ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت درب ریلی اتاق
قیمت درب ریلی اتاق

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک به دو دسته تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل تفکیک می باشند . درب های تمام اتوماتیک با استفاده از حسگر و چشمی کار می کنند و از موارد بسیار پر کاربرد در فضاهای عمومی از جمله ، فروشگاه ها و مغازه های گوناگون می باشند و در مقابل درب های نیمه اتوماتیک با استفاده از کنترل و ریموت قابل کنترل می باشند و چون در مقایسه با درب های تمام اتوماتیک دارای امنیت بیشتری می باشند ، برای کاربردهایی چون پارگینگ مورد استفاده قرار می گیرند .

درب های شیشه ای نیز دارای انواع مختلفی می باشند که به 3 دسته ، مات ، نیمه مات و شفاف قابل تقسیم می باشند . انتخاب هر کدام از این درب های شیشه ای براساس کاربرد آنان در محیط می باشد . این نوع از درب ها به دلیل شیشه ای بودن آنان ، موجب ایجاد نور بیشتری در محیط می شوند . به نوعی فضا را بزرگتر نشان می دهند . برای اطلاع از قیمت این نوع از درب ها و نحوه سفارش آنان ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

 

قیمت درب ریلی کمد دیواری

امروزه به دلیل جا گیر بودن درب های بازشو ، ترجیحا درب های ریلی جایگزین درب های بازشو ، شده اند . حتی استفاده از این نوع درب ها در کمد دیواری نیز بسیار پر کاربرد می باشد . انواع گوناگونی برای درب های کمد دیواری موجود می باشد که با توجه به کاربرد آنان و شرایط ، متفاوت می باشد .

برای اطلاع از قیمت این محصولات و ثبت سفارش ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت درب ریلی کمد دیواری
قیمت درب ریلی کمد دیواری
 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X