وبلاگ

قیمت پرده زبرا

قیمت پرده زبرا

قیمت پرده زبرا ؛ بسیار متنوع می باشد . این نوع از پرده ها یکی از انواع پرده زبرا که امروزه بسیار پرطرفدار هستند پرده های زبرا هستند که با داشتن قرقره امکان تنظیم سایه روشن در فضا را دارند. این پرده ها با داشتن طرح های متنوع امکان استفاده در محیط های رسمی مثل شرکت ها ، اداره جات یا فضاهای مسکونی مثل آشپزخانه و اتاق خواب را دارند و می توانند در دکوراسیون داخلی فضا و در کنار تجهیزات دیگری چون آینه دکوراتیو نقش مهمی ایفا کنند.

قیمت پرده زبرا

قیمت پرده زبرا
قیمت پرده زبرا

 

جهت اطلاع از قیمت پرده ی زبرا به همراه نصب با ما همراه باشید.

پرده ی زبرا به چه پرده ای می گویند ؟

پرده زبرا با نام دیگر دبل رول در واقع ترکیبی از دو پرده ی شید رول و پرده کرکره ای است که از دو لایه ی موازی  با ترکیبی از جنس های مختلف شامل تور و پارچه ساخته می شود. این پرده ها این امکان را دارند که نوری که از بین نوار های پارچه عبور می کند را تنظیم کنید. بنابراین زمان هایی که آفتاب داخل محل کار و یا خانه بسیار تند می تابد می توان زاویه ی نور ورودی را توسط این پرده ها تنظیم کرد.

این پرده ها جزو جدید ترین پرده ها هستند و در دسته ی پرده های مدرن قرار می گیرند. پرده های زبرا به دلیل کاربرد و شکل ظاهری که دارند امروزه یکی از مهم ترین اجزا در دکوراسیون داخلی به شمار می آیند.

جنس پرده ها ی زبرا چیست ؟

معمولا جنس پرده های زبرا تور و پارچه است. پرده های زبرا(راه راه) به صورت یک در میان از پارچه و تور ساخته می شوند. پرده های زبرا تنوع گوناگونی در طرح و رنگ دارند و بسته به رنگ سایر اجزای دکوراسیون داخلی و سلیقه ی مشتریان انتخاب می شوند.

از پرده ی زبرا در کجا استفاده می شود ؟

از بین تمامی لوازم منزل، پرده یکی از مهم ترین اجزای زیباسازی فضای داخلی منزل است، بسیاری از طراحان قبل از بقیه ی موارد دکوراسیون انتخاب پرده را در اولویت قرار می دهند.

یکی از جدید ترین انواع پرده که در اداره جات و منازل مورد استفاده قرار می گیرد ، پرده های زبرا هستند. پرده های زبرا دارای دو لایه هستند که به صورت موازی روی هم قرار می گیرند. یکی از ویژگی های این پرده به دلیل دو لایه بودن آن امکان سایه روشن ساختن فضاست. در واقع ویژگی های پرده های رولی ، کرکره ای ، حریر و توری را پرده های زبرا به طور یکجا دارند همچنین کارکردن با این پرده ها بسیار ساده است و نصبراحتی دارند.

مزایای پرده ی زبرا چیست ؟

  • امکان استفاده از پرده ی زبرا به صورت دستی
  • امکان برقی کردن پرده زبرا و کنترل آن به کمک ریموت
  • امکان تنظیم نور به کمک رول کردن پرده
  • کارایی بالایی دارد و نمای خانه را زیبا می کند
  • امکان تعمیر راحتی دارد
  • تنوع رنگ و طرحی بالایی دارند
  • امکان هماهنگی بالا با سایر اجزای منزل دارند

معایب پردهی زبرا چیست ؟

  • نصب چندان راحتی ندارد
  • شستشوی آن نسبت به سایر پرده ها سخت تر است
  • لزوم جمع کردن کامل پرده برای مشاهده ی منظره پشت پنجره
  • امکان خرابی در مکانیسم باز و بسته کردن پرده
  • پرده زبرا بخریم یا نه

با وجود اینکه این پرده ها معایب هم دارند اما در مجموع مزایای آن ها از معایبشان بیش تر است. پیشنهاد می کنیم برای دسترسی داشتن به فضای بیرونی و ایجاد سایه روشن در روز های آفتابی در محیط های شرکتی یا آشپزخانه از  پرده ها ی زبرا استفاده کنید.

انواع پرده های زبرا

این پرده ها دارای انواع مختلفی هستند که در زیر به معرفی هر کدام از انواع پرده ی زبرا می پردازیم

 زبرای ساده

این پرده ها همانطور که از نامشان پیداست طرح های ساده و مینیمالی دارند و مناسب فضاهای اداری ، اتاق خواب ها و همینطور آشپزخانه هستند.

 زبرا طرح دار

این پرده ها دارای روکش های طرح دار هستند. طرح های مختلف گل گلی ، مخمل ، طرح چوب و طرح رومن از نمونه های پرده های طرح دار زبرا می باشند.

 زبرا ترکیبی

این دسته از پرده ها دارای چند نوع پارچه با دوخت ها و اشکال متفاوت هستند. مانند: طرح پلیسه ،  ساده یا جنس های مختلف از پارچه های ساده

زبرا سیلوئیت

این پرده ها با نام دیگر پرده های سه بعدی زبرا این پرده ها از یک لایه پارچه و دو لایه حریر ساخته می شوند. مکانیزم ساخت این پرده ها تلفیقی از پرده کرکره فلزی و پرده شیدرول است و به کمک یک قرقره امکان تنظین نور و سایه را دارند.

 زبرا کودک

همانطور که اشاره کردیم این پرده ها انواع گوناگونی دارند و از طرح های لطیف آن می توان برای اتاق کودک استفاده کرد که به راحتی با سایر اجزای اتاق خواب قابل ست شدن هستند.

نمایندگی پرده زبرا در ایران

در ایران مغازه ها و فروشگاه های آننلاین زیادی اقدام به فروش پرده های زبرا می کنند شما می توانید با تحقیق در باره ی فروشگاه مورد نظرتان و انتخاب طرح دلخواهتان اقدام به ثبت سفارش کنید اگر می خواهید از طریق سایت ما اقدام به مشاوره و ثبت سفارش کنید می توانید از طریق راه های تماس درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

قیمت پرده زبرا

این پرده ها با توجه به کارایی خاصی که دارند شاید اندکی گران تر از پرده های معمولی باشند. قیمت این پرده ها به صورت متری محاسبه می شود و بسته به نوع پارچه و طرح قیمت های گوناگونی دارد. اگر قصد دارید خودتان هزینه ی سفارش پرده زبرا را محاسبه کنید ابتدا باید ابعاد ارتفاعو عرض پنجره تان را بدانید ، سپس هزینه ی یک متر از پرده را در عرض و ارتفاع پنجره ضرب کنید.

حدود قیمت پرده های زبرا از 320 هزارتومان به بالاست اما جهت اطلاع از قیمت دقیق جنس های مختلف می توانید از طریق شماره های تماس و یا شبکه های اجتماعی با دکوریت در ارتباط باشید ، دکوریت با سابقه ی درخشانی که دارد آماده ی خدمت به شما عزیزان با بالاترین تنوع رنگ ، طرح و کیفیت می باشد.

هزینه نصب پرده های زبرا

هزینه نصب بستگی به نصاب شما دارد معمولا تعرفه نصب هر عدد پرده زبرا از 50 هزارتومان تا 150 هزارتومان است.

نمونه های پرده زبرا

قیمت پرده زبرا
قیمت پرده زبرا
قیمت پرده زبرا
قیمت پرده زبرا
قیمت پرده زبرا
قیمت پرده زبرا
قیمت پرده زبرا
قیمت پرده زبرا
قیمت پرده زبرا
قیمت پرده زبرا

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X