وبلاگ

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی ؛ دارای ویژگی هایی بسیار خاص و منحصربفرد می باشد که شناخت تمامی آنان ضروری می باشد . استفاده از تجهیزات گوناگونی از جمله آینه دکوراتیو ، چوب ترمووود و … در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشند . برای شناخت بیشتر ویژگی های این نوع از اتاق خواب ها ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

نمای داخلی آشپزخانه شیک

در آشپزخانه های کم نور و بدون رنگ مناسب باعث میشود تا آشپزخانه بیشتر احساس خستگی کنید . وهمم بعداز تهیه غذا دیگر اشتهایی نداشته باشید . پس رنگ آشپزخانه را عاقلانه انتخاب کنید . تا احساس کسلی درآنجا نکنید . در نمای داخلی آشپزخانه شیک  بهتر است از وسایل مناسب برای آشپزخانه و چیدمان آن اهمیت ویژه ای در ایجاد یک نمای داخلی  منحصر به فرد و جذاب داشته باشید. هرکس میتواند با توجه به سلیقه شخصی خودش تم خاص نمای داخلی آشپزخانه شیک خود را طراحی کند .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی

 

دکوراسیون آشپزخانه ترکیه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه علاوه بر زیبایی باید شامل عوامل کاربردی نیز باشد . تا فضای آشپزخانه بتواند پاسخگوی نیازهای ضروری کدبانوی خانه باشد . و علاوه براین کد بانوی خانه بتواند در فضای آشپزخانه به ارامی به کار خود ادامه دهد . در دکوراسیون آشپزخانه ترکیه که پر از تنوع و سبکهای دکوراسیون مختلف است باید بدانید که در هر کشوری با توجه به سبک و روش آن کشور دکوراسیون داخلی آشپزخانه طراحی میشود .در دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای از چیدمان مدرن و لوکس استفاده میشود .در کشور ترکیه طرح و مدل ها ی کابینت اشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است .و علاوه بر این فضای قابل توجهی از آشپزخانه در سبک دکوراسیون های ترکیه به کابینتهای دیواری بلند اختصاص داده میشود .چون که این مدل کابینت ها قابلیت نگهداری وسایل زیادی را دارند.

دکوراسیون آشپزخانه جدید و شیک

دکوراسیون آشپزخانه بخشی بزرگی از دکوراسیون داخلی هر خانه محسوب میشود ، چرا که تمام افراد خانواده به دلایل مختلف روزانه چندین بار به آشپزخانه مراجعه میکنند . پس نظم و ترتیب اهمیت ویژه ای دارد به همین جهت استفاده از کابینتهای زیبا نظم و ترتیب خاصی به محیط آشپزخانه ایجاد میکنند . سعی کنید کابینتها را جوری طراحی کنید که بتوانید تمام وسایل مورد نیاز خود را در داخل انها جا دهید . و برای دکوراسیون آشپزخانه جدید و شیک بهتر است از نورپردازی مناسب استفاده شود زیرا که با این کار طرح کابینتها . آشپزخانه شما نمایان و روشنایی خاصی به داخل آشپزخانه میدهد .

 

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده

اشپزخانه ایرانی از چیدمان و طراحی خاصی بهره گرفته شده است . پس برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ساده ایرانی بهتر است از ایده آل و جذابت را به فضای داخلی آشپزخانه خود بدهید . طراحی آشپزخانه ایرانی باید در ابتدا به فکر دیزاین و طراحی کابینت برای آشپزخانه باشید . برای این کار بهتر است لیستی از نیاز های فضایی خود را بنویسید . از رنگهایی که تاثیر بسیاری روی دلباز شدن فضا میگذارد . انتخاب کابینت به رنگ سفید با طراحی ساده انتخاب بسیار مناسبی برای دکوراسیون آشپزخانه ساده ایرانی است . از آنجایی که رنگ سفید نشان دادن کثیفی ها است . از آنجایی که احتمال به وجود امدن لکه در آشپزخانه زیاد است ، کابینت سفید این امکان را به شما میدهد تا همیشه اشپزخانه را تمیز نگهدارید.

چیدمان کابینت آشپزخانه ایرانی

چیدمان کابینتها آشپزخانه ایرانی مهمترین اصول در هر آشپزخانه  است . برای راحت تر استفاده کردن از لوازم و برداشتتون بهتر است بهشون نظم بدیم . میتوانید برای نظم دهی بهتر از جدا کننده فلزی یا چوبی برای کابینتها و کشوها استفاده کنید . در چیدمان داخل  کابینت با اینکه با وجود درب ها ،نمایان نیست ولی از اهمیت زیادی برخوردار است . همه وسایل ها برای روزمره استفاده نمیشود ، پس بهتر است ظروف مورد استفاده و کاربرد روزانه رو در دسترس قرار بدهید .تا راحت بتوانید استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی

عکس آشپزخانه ایرانی ساده

برای  آشپزخانه ایرانی ساده   اولین قدمی که باید بردارید تخمین زدن یا اندازه گیری فضای قابل استفاده در آشپزخانه است . تا جایی که میتوانید باید از قرار دادن وسایل غیر ضروری در دکوراسیون چنین آشپزخانه ها خودداری کنید و لوازمی که برای آشپزی تهیه کنید ، که برای ایجاد جذابیت بیشتر دربهای کابینت های آشپزخانه را با دستگیره های منحصر بفرد و زیبا تزئین کنید. ما در اینجا چند نمونه از انواع عکس آشپزخانه در اختیار شما قرار میدهیم اما بهتر است برای دیدن انواع زیاد آنها به سایت شرکت دکوریت دیزاین مراجعه فرمایید.

زیباترین آشپزخانه های دنیا

آشپزخانه در بین قسمتهای مختلف یک خانه مهم است . زیرا بیشترین وقت افراد خانه در اشپزخانه میگذرد .برای همین چیدمان آشپزخانه اهمیت ویژه ای دارد و هر کس با توجه به سلیقه شخصی خودش میتواند آشپزخانه خود را دکوراسیون کند .بزرگ و کوچک بود آشپزخانه در طراحی دکوراسیون آن تاثیر گذار است و اینکه چه فضایی در اختیار شما قرار دارد در نوع خرید وسایل و چیدمان آنها تاثیر گذار است .اگر میخواهید زیباترین آشپزخانه های دنیا را داشته باشید بهتر است در خرید وسایل آشپزخانه ،اکسسوری و سبک اصلی خانه را در نظر بگیرید .اگر مدل خانه شما مدرن است بهتر است وسایل آشپزخانه خود را هم از مدل مدرن استفاده کنید .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی

 

دکور آشپزخانه ساده

کابینت یکی از وسایل های ضروری در دکور آشپزخانه بشمار میایید، و هم زیبایی دکوراسیون داخلی فضا بسیار تاثیر گذار است .و بهتر است در مدل و دکوراسیون آشپزخانه ساده از رنگهای روشن بکار ببرید،تا محیط آشپزخانه دوست داشتنی تر و شاد شود که این امر به افراد خانواده  نیز احساس بهتری میدهد . و همچنین نحوه جا دادن وسایل های آشپزخانه نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است . با طراحی صحیح کابینتها ، همچنین با ایجاد قفسه ها و کشوهای مختلف درون کابینتها میتوان از تمامی فضاهای آشپزخانه و حتی اپن هم استفاده کرد و وسایل ها را داخل کابینتها جا داد تا فضای آشپزخانه  را شلوغ به نظر نرسد.

دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی

آشپزخانه های سنتی از نظر قابلیت و امکانات فرق زیادی با آشپزخانه مدرن ندارد و برخی از آنها دارای جدیدترین امکانات میباشند .آشپزخانه سنتی در انواع سبکهای مختلف ایرانی و رومی و…طراحی میشود . که انتخاب هر یک به سلیقه شخصی شما و تجهیزاتی که در دسترس دارید بستگی دارد .انتخاب رنگ مناسب برای اجزای آشزخانه و کابینت ها از اهمیت زیادی برخوردار است و در این سبک سنتی داخلی آشپزخانه اغلب از رنگهای کرم و زرد و.. استفاده میکنند چون این نوع رنگها پر از انرژی مثبت و خاص هستند پس بهتر است دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی خود را با توجه به سلیقه و رنگ  خاص طراحی کنید .

 

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

برای داشتن دکوراسیون آشپزخانه مدرن باید نکاتی را مد نظر گرفت .اولین چیزی باید به آن توجه داشته باشید . داشتن یک ظاهر ساده وخلوت در فضای کلی خانه است و باید خانه و آشپزخانه  به نحوی چیده شده باشد ، که هر وسیله در سر جای خود قرار داشته باشد .وتا جایی که ممکن است روی کانتر و جزیزه آشپزخانه و کابینتها غیر از قرار دادن وسایل اضافه خود داری کنید . و بهتر است در دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن از رنگهای استفاده شود که با نگاه کردن برآن احساس آرامش داشته باشید. در دکوراسیون آشپزخانه مدرن یکی از عواملی که تاثیر مطلوبی در دلبازی  و بهتر نشان دادن فضای اشپزخانه دارد .نور در زیبایی فضا نقش مهمی دارد .برای مشاهده کردن انواع دکوراسیون آشپزخانه ما به شما پیشنهاد میکنیم به سایت شرکت دکوریت دیزاین مراجعه فرمایید.

دکوراسیون آشپزخانه شیک

امروزه با طراحی های متفاوتی در آشپزخانه های مختلف رو به رو میشویم که هر کدام با توجه به ابعاد آشپزخانه و نیازهای اعضای خانواده طراحی اجرا میشود. دکوراسیون آشپزخانه شیک و زیبای خود را با توجه دکوراسیون داخلی سایر مکانهای خانه طراحی کنید .البته در طراحی  دکوراسیون آشپزخانه شیک و زیبایی  به رنگ بندی و طراحی دکوراسیون پذیرایی  و هر جای دیگر منزل که با آشپزخانه شما متصل میشود توجه ویژه ای داشته باشید .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده
دکوراسیون داخلی آشپزخانه ساده

 

آشپز خانه 3در 5

در طراحی داخلی ،  آشپزخانه  های بزرگ با توجه داشتن فضای کافی باید دقت را داشته باشید . در آشپزخانه های بزرگ کابینتهای آن را از سفید اجرا میکنند تا آشپزخانه بزرگ زیباتر و دلباز ترین دیده شود .در آشپزخانه های 3در 5 بهتر است از جزیره یا یک کانتر در وسط آشپزخانه قرار گیرد استفاده از این نوع کانترها یا جزیره ها در آشپزخانه فضای زیادی در آشپزخانه ایجاد میکند و میتوان از انها به عنوان میز صبحانه هم استفاده کرد و اینکه این جزیرها واقعا شیک و زیبا هستند . میتوان در این نوع آشپزخانه ها هم از نور طبیعی یعنی از پنجره ها استفاده کرد و هم از نورپردازی با لامپ بهتر است برای آشپزخانه از پرده ضخیم  استفاده نکنید تا روشنایی آشپزخانه بهتر شود .

بهترین آشپزخانه

حس متفاوت  بودن با استفاده از رنگهای خاص این روزها در طراحی دکوراسیون زیادی به چشم میخورد . کابینت یک دست با طراحی خوب و به دور از شلوغی حتما زیبا هست اما باید با زیبایی آنها را در محل مناسب خودش پیداکرد . پس نظم و ترتیب اهمیت ویژه ای در آشپزخانه  دارد .که همین جهت از کابینتهای برای زیبایی و نظم و ترتیبی که به محیط میبخشد استفاده شود . از طرفی کابینت آشپزخانه را جوری انتخاب میکنند که دکوراسیون بهترین آشپزخانه را داشته باشند . همچنین از اهمیت نورپردازی مناسب در دکوراسیون آشپزخانه غافل نشوید که زیرا که بعد از انتخاب کابینتها رکن اصلی بهترین  آشپزخانه است.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X