وبلاگ

قیمت چوب ترمووود ارزان

قیمت چوب ترمووود ارزان

قیمت چوب ترمووود ارزان ؛ به عوامل گوناگونی وابسته می باشد . به طور کلی در تعیین قیمت انواع محصولات و کالاها موارد گوناگونی از جمله کیفیت ، متراژ ، بازار اقتصادی و … تاثیرگذار می باشند . چوب ترمووود از جمله پر کاربردترین چوب هایی می باشد که امروز در صنعت و به خصوص در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد . به دلیل استقبال زیادی که از این نوع محصول در سرتاسر دنیا وجود دارد متقابلا تولید کنندگان و فروشندگان مختلفی نیز در این حوزه در حال فعالیت می باشند و هر کدام با توجه به کیفیت و جنس کالای عرضه کننده دارای قیمت متفاوتی می باشند . برای شناخت بیشتر چوب ترمووود و ویژگی هایی که می توانند در قیمت گذاری آن موثر باشند ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

چوب ترمووود چیست ؟

چوب از جمله محصولاتی است که از زمان های بسیار دور و در هر محیطی مورد استفاده قرار می گرفته است . چوب به طور کل دارای کاربردهای بسیار بالایی به خصوص در صنعت و دکوراسیون داخلی می باشد .  این چوب ها در مقایسه با دیگر انواع چوب ها دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و براساس آن نیز دارای قیمت های متنوعی می باشند . به طور کلی چوب ترمووود به نوعی از دسته چوب ها گفته می شود که در دمای بسیار بالایی حرارت داده می شوند و سپس با استفاده از رطوبت و دمای هوا خشک می شوند . دسته ای از این چوب ها ضد آب می باشند و بر خلاف تصور عموم هیچ عایقی از رطوبت و آب بر روی آنان قرار داده نشده است .

در واقع چوب ترمووود ضد آب ، به دسته ای از چوب ها گفته می شود کخ در دمای بسیار بالا و طی مراحل گوناگون حرارت داده می شوند و با گذراندن گام های متفاوت در برابر رطوبت عایق خواهند شد . چوب ترمووود به طور بسیار کلی به دو دسته نرم چوب ها و سخت چوب ها قابل تفکیک می باشد که براساس نوع چوب درخت آنان و تنوع رنگی که در آنان مشاهده می شود دارای قیمت های متفاوتی می باشند . سخت چوب ها اغلب به دلیل تنوع بالایی رنگ و همچنین نادر بودن چوب درخت آنان دارای قیمت بالاتری در مقایسه با نرم چوب ها می باشند .

چوب ترمووود چیست ؟
چوب ترمووود چیست ؟

قیمت چوب ترمووود ایرانی

با توجه به تقاضای بسیار زیادی که برای چوب ترمووود در ایران مشهود بود ، اخیرا بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی در این زمینه فعالیت خودشان را آغاز کرده و شروع به تولید چوب ترمووود کرده اند . چوب ترمووود فنلاندی از بهترین انواع چوب ترمووود می باشد که از ابتدای شکل گیری و رواج این نوع چوب ها در تمام صنایع شهرت پیدا کرده است . این چوب ها دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و به همین دلیل در مدت زمان کمی شهرت بسیار زیادی پیدا کردند .

اما با گذشت زمان و شروع تحریم های ایران ، واردات این گونه چوب ها به کشور نیز دچار مشکل شده و بسیاری از مصرف کنندگان آن با مشکل مواجه شده اند . در این زما بود که بسیاری از تولیدکنندگان به فکر تولید چوب ترمووود ایرانی افتادند و در راستای رسیدن به این هدف چوب ترمووود ایرانی تولید شد . این چوب در مقایسه با نوع فنلاندی آن دارای ویژگی های مشترک بسیاری از لحاظ ظاهری می باشد ولی به دلیل استفاده از مواد اولیه متفاوت و با کیفیت کمی پائین تر از نوع فنلاندی آن ، دارای کیفیت پائین تری نسبت به چوب ترمووود فنلاندی می باشد . پیشنهاد می شود افرادی که به دنبال چوب ترمووود با کیفیتی مناسب اما با درجه پائین تر از چوب ترمووود فنلاندی می باشد ، چوب ترمووود ایرانی را به عنوان بهترین گزینه در صدر انتخابات خود قرار بدهند . استفاده از آینه دکوراتیو نیز از ایده هایی بسیار خلاقانه در طراحی داخلی و در کنار این محصولات می باشد . برای اطلاع از قیمت این محصول و نحوه سفارش و خرید آن ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت چوب ترمووود ایرانی
قیمت چوب ترمووود ایرانی

قیمت هر متر مربع چوب ترمو

چوب ترمووود براساس نوع و متراژ آن دارای قیمت های بسیار متنوعی می باشد . چوب ترمووود دارای دو دسته سخت چوب و نرم چوب می باشد و بسته به انتخاب شما ، هر کدام دارای قیمت های مختلفی می باشند . نرم چوب ها به دسته ای از چوب ترمووود گفت می شود که از درختانی به اصطلاح همیشه بهار تولید می شوند . این درختان در تمام طول سال سبز بوده و برگ ریزان ندارند . برای مثال درخت کاج جز این دسته از درختان می باشد که برای تولید چوب ترمووود نورد استفاده قرار می گیرد . این درختان دارای تنوع رنگ بالایی می باشند ولی در مقایسه با سخت چوب ها از تنو رنگ کمتری برخودار می باشند . قیمت نرم چوب ها در مقایسه با سخت چوب ها بسیار کمتر می باشد .

سخت چوب ها از چوب درختانی چون صنوبر تشکیل می شوند که این درختان در فصل زمستان دارای برگ ریزان می باشند و مجدد در بهار شروع به رویش می کنند . چوب این گونه درختان به دلیل ویژگی های ذاتی آنان بسیار نادر و کمیاب می باشد و به همین دلیل دارای قیمت بالاتری در مقایسه با نرم چوب ها می باشند . با توجه به هر آنچه گفته شد ، قیمت چوب ترمووود به موارد گوناگونی وابسته می باشد . برای اطلاع از قیمت ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت هر متر مربع چوب ترمو
قیمت هر متر مربع چوب ترمو

قیمت چوب ترمو اصفهان

با توجه به استقبال بالایی که برای چوب ترمووود امروزه در سراسر دنیا موجود می باشد ، تولید کنندگان متعددی در راستای تولید آن در حال فعالیت می باشند . برای خرید چوب ترمووود ، به طور کلی چوب فنلاندی و ایرانی دارای بیشترین طرفدار می باشند . چوب فنلاندی که از بهترین انواع چوب ترمووود می باشد که برای اولین بار ا کیفیت بالا در بازار عرضه شد و طرفدارن بسیار زیادی پیدا کرد و حتی در ایران نیز مورد استقبال عموم قرار گرفت .

با گذشت زمان و شروع تحریم ها علیه ایران ، چوب ترمووود ایرانی نیز در بازار عرضه شد و با کیفیت بسیار مناسب توانست مورد توجه قرار بگیرد . در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان در حال تولید این محصول با کیفیتی مناسب و با بهترین مواد اولیه می باشند . برای اطلاع از قیمت چوب ترمووود ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت چوب ترمووود ارزان
قیمت چوب ترمووود ارزان

قیمت چوب ترمو مشهد

تولیدکنندگان متعددی در سرتاسر کشور ایران ، در حال حاضر مشغول فعالیت در زمینه تولید ، خرید و فروش چوب ترمووود می باشند . چوب ترمووود ایرانی دارای کیفیت مناسبی می باشد اما در مقایسه با نوع فنلاندی آن ، دارای کیفیت پائین تری می باشد و دلیل این تفاوت مواد اولیه ای می باشد که در ساخت این چوب ها مورد استفاده قرار می گیرد .

برای اطلاع از قیمت چوب ترمووود ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت چوب ترمو فنلاندی

چوب ترمووود فنلاندی از بهترین و با کیفیت ترین انواع چوب ترمووود می باشد که برای بار نخست تولید و مورد استقابل بسیاری از افراد قرار گرفت . این چوب ها به دلیل مواد اولیه مناسبی که در ساخت و تولید آنان مورد استفاده قرار می گیرد ، دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشند . این چوب ها ابتدا و از طریق ترکیه به ایران وارد شد و توانست در مدت زمان کمی ، نقشی با اهمیت در طراحی و دکوراسیون داخلی پیدا کند .

تا سال ها واردات این نوع از چوب ها به ایران آزاد بود ، اما به دلیل تحریم هایی که بر ضد ایران شکل گرفت ، واردات این نوع از چوب ها نیز با مشکل مواجه شد . به طور کلی چوب ترمووود فنلاندی از بهترین نوع چوب ترمووود می باشد . برای اطلاع از قیمت این محصول ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت چوب ترمو فنلاندی
قیمت چوب ترمو فنلاندی

قیمت چوب ترمووود تایلی

چوب ترمووود تایلی دسته ای جدید از انواع چوب ترمووود می باشد که عاری از هر گونه مواد شیمیایی بوده و به همین دلیل اخیرا از پر استفاده ترین انواع این محصولات در طراحی داخلی می باشد . در واقع می توان چوب ترمووود تایلی را از جدیدترین ویرایش های این دسته از چوب ها تلقی کرد .

بری اطلاع از قیمت ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت چوب ترمووود تایلی
قیمت چوب ترمووود تایلی

 

 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X