وبلاگ

انواع آینه دکوراتیو

انواع آینه دکوراتیو

 انواع آینه دکوراتیو؛ یکی از پر طرفدارترین انواع آینه می باشد که در طراحی های داخلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع از آینه ها دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و در طرح های گوناگونی قابل تولید و عرضه می باشند . برای استفاده از آینه دکوراتیو ، شناخت بیشتر انواع آنان و همچنین کاربرد آنان بسیار ضروری می باشد . برای آگاهی بیشتر در این زمینه ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

آینه دکوراتیو چیست؟

 در خانه های مدرن امروز یکی از شیوه های رایج زیباسازی منازل ، آینه کاری می باشد. آینه کاری به تقسیم قطعات بزرگ آینه به تکه های کوچک تر گفته می شود ، برش آینه به اشکال مختلف و استفاده در دکوراسیون داخلی می تواند تاثیر زیادی در زیبا سازی و بزرگ نشان دادن فضا داشته باشد. آینه کاری در ایران قدمت بسیار بالایی دارد و یکی از سبک های کلاسیک معماری ایرانی به شمار می آید.

 آینه دکوراتیو چیست و چرا استفاده می شود ؟

آینه دکوراتیو آینه های از پیش آماده ای هستند که به دو صورت چسبی  یا میخی مورد استفاده قرار می گیرند. این آینه ها دسته بندی مختلفی دارند که با تعریف هر کدام از انواع آینه ی دکوراتیو می پردازیم.

آینه دکوراتیو
آینه دکوراتیو

تفاوت آینه کاری مدرن با سنتی چیست ؟

در آینه کاری سنتی تکه های آینه به صورت دستی برش می خورند و کنار هم قرار می گیرند با توجه به سختی کار آن ها قیمت این آینه ها نیز بیش تر است اما در آینه کاری مدرن ، برش ها به کمک تکنولوژی انجام می شود.

آینه های دکوراتیو بسته به شکل فضا ، کاربرد مد نظر شما ، کاربری فضاهای مختلف انتخاب می شوند. تفاوتی که این آینه ها با هم دارند در دو دسته ی کلی تقسیم بندی می شوند :

  • از نظر شیوه ی نصب : شیوه ی نصب این آینه ها با یک دیگر متفاوت است که معمولا یا به صورت چسبی نصب می شوند یا به صورت میخی.
  • از نظر شکل: این اینه ها اشکال مختلفی دارند که شامل : آینه های گرد ، آینه های لوزی ، آینه های مستطیل شکل ، آینه های چند ضلعی و… می شود .
آینه دکوراتیو
آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو در کجا استفاده می شود؟

 استفاده از این آینه ها محدودیتی ندارد و سلیقه ای است اما به یک سری نکات هنگام خرید بهتر است توجه کنید زیرا این آینه ها می توانند تاثیر مستقیمی در بزرگ یا کوچک نشان دادن فضا داشتنه باشند.

آینه دکوراتیو
آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو را از کجا تهیه کنیم ؟

فروشگاه های بسیاری به صورت مجازی و یا حضوری به طراحی و فروش این آینه ها می پردازند از دیگر مکتن های مناسب برای تهیه ی آینه ی دکوراتیو فروشگاه های مبلمان هستند که به تولید این آینه ها می پردازند.

کافی است در اینترنت سرچ کنید خرید آینه ی دکوراتیو و یا در در اینستاگرام به کمک هشتگ این کار را انجام دهید می بینید که با دانیایی از اینه های دکوراتیو مواجه می شوید.

آینه دکوراتیو
آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو پذیرایی

پذیرایی مهم ترین فضای هر خانه ای است بنا براین زیبایی آن تاثیر بسیار زیادی در روحیه ی افراد خانه دارد در زیر نمونه هایی از آینه های دکوراتیو پذیرایی را آورده ایم:

 

نمونه آینه دکوراتیو طرح کلاسیک :

آینه دکوراتیو کلاسیک
آینه دکوراتیو کلاسیک

نمونه آیینه دکوراتیو سرویس بهداشتی :

آینه دکوراتیو سرویس بهداشتی
آینه دکوراتیو سرویس بهداشتی

نمونه آینه دکوراتیو شامپاینی :

آینه دکوراتیو شامپاینی
آینه دکوراتیو شامپاینی

آینه دکوراتیو گرد :

آینه دکوراتیو گرد
آینه دکوراتیو گرد

خرید اینه دکوراتیو :

شما می توانید به راحتی از فروشگاه های مدنظرتان از طریق مجازی یا حضوری خرید کنید.همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

قیمت آینه دکوراتیو کلاسیک

قیمت اینه های دکوراتیو به صورت متری محاسبه می شود و بسته به نوع برش ، متریال مورد استفاده و ابعاد ، متفاوت می باشند و نمی توان یک قیمت ثابت برای این آینه ها در نظر گرفت.

مزایای استفاده از اینه های دکوراتیو

  • آینه های دکوراتیو کمک می کنند فضاهای کوچک بزرگ و دلباز تر دیده شوند.
  • آینه ها  می تواند به خوبی به گردش انرژی در منزل کمک کند.
  • آینه ها نور را بازتاب می کنند و همین امر سبب می شود فضا روشن تر دیده شود.
آینه دکوراتیو
آینه دکوراتیو

آینه های دکوراتیو به چند دسته تقسیم می شوند ؟

انواع این آینه ها شامل:

  • آینه های دکوراتیو کاشی شکل
  • آینه های گرد
  • آینه های پازلی شکل
  • آینه های طرح مربع
  • آینه های شامپاینی
  • آینه تراش دار لوزی
  • آینه های قدی دکوراتیو
آینه دکوراتیو
آینه دکوراتیو

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X