وبلاگ

آینه دکوراتیو پذیرایی

آینه دکوراتیو پذیرایی

آینه دکوراتیو پذیرایی ؛ یکی از انواع آینه دکوراتیو می باشد که بیشتر برای پذیرایی و متناسب با تجهیزات و وسایل موجود در آنان ، قابل سفارش و تهیه می باشند . این نوع از آینه ها دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و انتخاب آنان ، تا حد بسیار بالایی در ابتدا به سلیقه شخصی شما و بعد به میزان هماهنگی آنان با محیط مورد استفاده ، بستگی دارد . آینه دکوراتیو پذیرایی یکی از متداول ترین انواع آینه ها می باشد که امروزه در دکوراسیون داخلی توسط طراحان گوناگون به عنوان ایده اصلی مطرح می شود . این نوع از آینه ها علاوه بر جنبه زیبایی که با خود به ارمغان می آورند ، می توانند مزایای بسیار بیشتری نیز داشته باشند و میزان استفاده بیشتر از این آینه ها در فضای داخلی و به خصوص پذیرایی ، این مزایا بیشتر خواهد شد . برای شناخت بیشتر این نوع از آینه ها ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

آینه دکوراتیو پذیرایی چیست ؟

در گذشته بسیار دور استفاده از آینه ها تنها منحصر به جنبه خودآرایی بود و شاید دلیل موجه دیگری برای استفاده از آینه وجود نداشت . اما با گذر زمان ، ایده آینه کاری در فضاهای عمومی از جمله ، مساجد ، مکان های زیارتی و حتی در منازل مطرح شد و توانست در استفاده از آینه ها ، تحولی ایجاد کند . زیرا دیگر استفاده از آینه ها به دلیل جنبه خودآرایی نبود ، بلکه استفاده از آنان ، می توانست موجب زیبایی محیط و همچنین انرژی بخش تر بودن آن شود . با پیشرفت تکنولوژی و همچنین روی کار آمدن متریال های گوناگون انواع جدید از آینه ها ، با عنوان آینه دکوراتیو تولید شدند . این آینه ها دارای طرح های گوناگونی می باشند و در کاربردهای گوناگونی از جمله دکوراتیو کردن محیط های داخلی مانند : آشپزخانه ، اتاق و پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند و حتی می توانند برای تزئین بخش های دیگری از دکوراسیون داخلی از جمله پله ها ، ستون و … مورد استفاده قرار داده بشوند .

این آینه ها در شکل های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند و انتخاب طرح آنان ، تا حد بسیار زیادی وابسته به سلیقه شما می باشد . آنچه در انتخاب این نوع از آینه ها دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد ، تناسب این آینه ها با فضایی است که قصد استفا

دیوارپوش آینه ای
دیوارپوش آینه ای

ده از آنان را داریم . آینه دکوراتیو پذیرایی ، به منظور دکوراتیو کردن پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد و هدف از استفاده این نوع آینه ها افزایش زیباییِ محیط پذیرایی می باشد ، اما اگر در اجرای آنها تناسب آینه ها با پذیرایی و وسایل موجود در آنان و همچنین رنگ آنها ، مد نظر قرار نگیرد ، دقیقا دارای نتیجه ای عکس خواهد بود و نه تنها موجب زیبایی پذیرایی نخواهد شد بلکه محیطی پر از تناقض و نا هماهنگ ایجاد می کند که برای هیچ فردی مورد پذیرش نخواهد بود .

آینه دکوراتیو پذیرایی
آینه دکوراتیو پذیرایی

مزایای آینه دکوراتیو پذیرایی

استفاده از این نوع آینه ها در پذیرایی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد و به همین دلیل ، به شدت در طراحی دکوراسیون داخلی پیشنهاد می شود . از جمله مزایای این نوع از آینه ها در پذیرایی می توان به موراد زیر اشاره کرد :

  • این نوع از آینه ها در هر محیطی که استفاده بشوند ، می توانند انعکاس نور را بیشتر کرده و به نوعی موجب افزایش نور در آن محیط بشوند .
  • استفاده از این نوع آین ها در پذیرایی ، می تواند موجب شد به منزله ایجاد خطای دید ، فضای مورد دید ، بزرگتر از حد واقعی به نظر بیاید و هرچه تعداد این نوع از آینه ها بیشتر باشد ، تاثیر آن نیز بیشتر خواهد بود .
  • این نوع از آینه ها دارای تنوع بسیار بالایی می باشند ، که این تنوع هم در طرح های آنان و هم در قاب های آنان موجود می باشد . بعضی از این نوع آینه ها به ویژه ، آینه های دکوراتیو پذیرایی طلایی ، دارای ظاهر بسیار لوکس و جذابی می باشند و استفاده از آنان در محیط پذیرایی ، می تواند موجب شود ، فضای پذیرایی شما به محلی زیبا و بسیار مجلل تبدیل شود مه در نگاه اول بسیار خیره کننده به نظر بیاید .
  • این آینه ها به دلیل تنوع بالایی که دارند ، می توانند به عنوان طرحی جایگزین برای کاغذ دیواری مورد استفاده قرار بگیرند .
مزایای آینه دکوراتیو پذیرایی
مزایای آینه دکوراتیو پذیرایی

کاربرد آینه دکوراتیو پذیرایی

استفاده از این نوع آینه ها در فضای داخلی ساختمان و به ویژه در پذیرایی دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد . پذیرایی یکی از بخش های با اهمیت از هر منزلی می باشد که افراد زیادی از جمله میهمانان و حتی ساکنین همان منزل ، از آن تردد کرده و زمان زیادی را در آن سپری می کنند . از آنجا که هدف از بودن در چینن محیط هایی افزایش انرژی و آرامش ساکنین می باشد ، پس زیبایی ظاهری پذیرایی بسیار با اهمیت می باشد و استفاده از این نوع آینه ها به شیوه ای درست و قانونمند می تواند این اطمینان را حاصل کند که زیبایی پذیرایی دو چندان خواهد شد .

آینه های دکوراتیو که مخصوص پذیرایی می باشند ، بسیار متنوع می باشند و در طرح های گوناگون ارائه می شوند . این نوع از آینه ها می توانند بر روی دیوارهای پذیرایی و جایگزین کاغذ دیواری باشند و حتی می توانند در سقف پذیرایی نیز مورد استفاده قرار بگیرند . هر چه تعداد این آینه ها بیشتر باشد ، انعکاس نور محیط نیز بیشتر شده و پذیرایی نور بیشتری خواهد داشت ، همچنین به سبب وجود نور بیشتر در پذیرایی ، نوعی خطای دید برای افراد بوجود می آید که به واسطه آن ، فضای پذیرایی بزرگتر از حد واقعی نمایش داده می شود . به طور کلی استفاده بجا و درست از این نوع آین ها در پذیرایی بسیار مفید و انرژی بخش می باشد .

کاربرد آینه دکوراتیو پذیرایی
کاربرد آینه دکوراتیو پذیرایی

انواع آینه دکوراتیو پذیرایی

آینه های دکوراتیو دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و براساس کاربرد آنان ، در محیط های گوناگونی از جمله ، منازل ، ادارت و … و همچنین در بخش های مختلفی چون ، پذیرایی ، آشپزخانه ، اتاق و … مورد استفاده قرار می گیرند . از انواع این آینه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  • دیوارپوش آینه ای

این نوع از آینه ها برای پوشش دیوارها و به عنوان کاغذ دیواری و یا شبیه به آنان ، مورد استفاده قرار می گیرد . استفاده از این نوع آینه ها می تواند در بزرگ تر نشان دادن پذیرایی بسیار موثر باشد و اغلب از جنس CNC در آنان استفاده می شود .

دیوارپوش آینه ای
دیوارپوش آینه ای
  • آینه دکوراتیو گرد

طرح های هندسی و به ویژه دایره ، دارای اهمیت بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی می باشند . این نوع طرح ها بیشتر برای ایجاد فضایی مینیمال مورد استفاده قرار می گیرد و در بالای کنسول ها در پذیرایی بسیار پر کاربرد می باشند .

آینه دکوراتیو گرد
آینه دکوراتیو گرد
  • آینه های پازل مانند

پازل های موجود در پذیرایی به واسطه چیدن آینه های دکوراتیو در کنار یکدیگر ، ایده ای بسیار خلاقانه در پذیرایی می باشد . در انتخاب طرح این نوع از آینه ها ، قدرت عمل بالایی برای طراحان وجود دارد ولی آنچه با اهمیت است ، تناسب این طرح ها با محیط پذیرایی می باشد .

آینه های پازل مانند
آینه های پازل مانند
  • آینه دکوراتیو کاشی

طرح کاشی از جمله طرح های بسیار زیبا در اجرای این نوع از آینه ها می باشد که به واسطه آنان ، نوعی طرح تکرار شونده با آینه ها در محیط پذیرایی اجرا می شود .

آینه دکوراتیو کاشی
آینه دکوراتیو کاشی
  • آینه دکوراتیو پلکسی

این آینه ها از جنس پلکسی می باشند که در واقع در مقایسه با آینه های دیگر ، دارای قدرت انعطاف و ضخامت بیشتری می باشند . به دلیل انعطاف قابل توجه ای که برای این نوع از آینه ها وجود دارد ، احتمال شکستگی و خمیدگی برای آنان بسیار کم است و برای استفاده در پذیرایی بسیار مناسب می باشند .

آینه دکوراتیو پلکسی
آینه دکوراتیو پلکسی
  • آینه دیواری مدرن

این آینه ها را به عنوان عنصر اصلی در پذیرایی مد نظر قرار داده و سایر بخش ها را با این آینه ها هماهنگ کنید . استفاده از این نوع آینه ها در محیط پذیرایی می تواند به زیبایی آن ، کمک بسیار زیادی بکند .

آینه دیواری مدرن
آینه دیواری مدرن

خرید آینه دکوراتیو پذیرایی

به دلیل استقبال بسیار زیادی که امروزه از این نوع آینه ها در دکوراسیون داخلی موجود می باشد ، تولیدکنندگان و همچنین فروشگاه های بسار زیادی در راستای تولید و فروش آینه های دکوراتیو پذیرایی در حال فعالیت می باشند . در انتخاب مکان مناسب برای خرید این نوع از آینه ها ، آنچه با اهمیت می باشد ، جنس و متریال مورد استفاده در ساخت و تولید آینه ها می باشد ، زیرا استفاده از این نوع آینه ها در محیط پذیرایی به منزله افزایش زیبایی و چشمگیری پذیرایی می باشد ، در صورتیکه استفاده از جنس نامناسب و آینه هایی با کیفیت نامرغوب و ظاهری نامناسب ، می تواند در پایان نتیجه ای عکس داشته باشد .

دکوریت دیزاین ، با سابقه ای دراز مدت در زمینه انواع فعالیت های مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی ، می تواند همواره شما را در راستای خریدی بسیار هوشمندانه و مقرون به صرفه یاری برساند . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید انواع آینه های دکوراتیو و آشنایی با آنان ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

خرید آینه دکوراتیو پذیرایی
خرید آینه دکوراتیو پذیرایی

قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی

آینه های دکوراتیو دارای قیمت های بسیار متنوعی می باشند . این تنوع قیمت به عوامل گوناگونی وابسته می باشد که از جمله آنان ، متریال و جنس مواد اولیه در ساخت آینه ها ، تعداد آنان ، طرح آنان و همچنین بازار اقتصادی می باشد .

تمام موارد ذکر شده از جمله دلایلی می باشند که به موجب آنان ، قیمت آینه های دکوراتیو با یکدیگر متفاوت می باشد . منطقا به میزان مرغوب بودن کیفیت آینه ها ، قیمت آنان نیز بیشتر خواهد بود و همین طور به دلیل نوسانات بازار اقتصادی امکان تعیین قیمت قاطع برای این نوع از کالاها وجود ندارد . برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت این نوع از آینه ها و نحوه سفارش آنان ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی
قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی

 آینه دکوراتیو پذیرایی طرح کلاسیک

آینه های کلاسیک دارای طرح های گوناگونی می باشند که براساس هماهنگی با سایر بخش های محیطی که قصد استفاده از آن را داریم ، قابل انتخاب می باشند . این نوع از آینه ها در مقایسه با آینه های مدرن که بیشتر در اشکال هندسی مختلف از جمله ، دایره ، مثلث و لوزی می باشند ، دارای زرق و برق بیشتری می باشند و می توانند فضایی بسیار پر انرژی و روح بخش در محیط پذیرایی شما ایجاد کنند .

یکی از پر طرفدارترین انواع این نوع آینه ها مدل پازلی آن می باشد که می تواند دارای تعداد تکه های متفاوتی براساس سلیقه شما باشد . استفاده از این نوع آینه ها هر چه با تعداد بییشتری صورت بگیرد ، در ایجاد نور بیشتر و بزرگ تر نشان دادن محیط پذیرایی موثرتر خواهد بود .

 آینه دکوراتیو پذیرایی طرح کلاسیک
آینه دکوراتیو پذیرایی طرح کلاسیک

قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی طرح لوزی

آینه های دکوراتیو مدرن اغلب در اشکال هندسی و با ساده ترین شکل ارائه می شوند . در طرح های مدرن ، معمولا استفاده از زرق و برق در مقایسه با سبک های دیگر بسیار کمتر می باشد . براساس آنچه گفته شد ، اشکال هندسی گوناگون از جمله ، دایره ، مثلث و لوزی به عنوان استفاده در پذیرایی بسیار مرسوم می باشند و یکی از پر طرفدارترین آنان ، اشکال هندسی دایره و لوزی می باشند . طرح لوزی یه دلیل زوایای موجود در آن ، می تواند در ایجاد محیطی زیبا و چشمگیر در محیط پذیرایی بسیار مفید باشد .

در استفاده از این نوع آینه ها می توان از قاب های گوناگون و با متریال های متفاوتی استفاه کرد و قاب های موجود در این نوع از طرح ها می توانند شامل رنگ های طلایی ، نقره ای ، برنز و مسی باشند که هر کدام در جایگاه خود دارای زیبایی منحصربفرد می باشند . انتخاب هر کدام از این قاب ها تا حد بسیار زیادی به تناسب با پذیرایی و وسایل آن ، بستگی دارد . برای اطلاع از قیمت هر کدام از این نوع آینه ها ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی طرح لوزی
قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی طرح لوزی

آینه دکوراتیو پذیرایی طلایی

رنگ طلایی از جمله رنگ هایی می باشد که نشان از اصالت و قدرتمندی است و استفاده از تجهیزاتی که چنین رنگ هایی را دارا می باشند ، می تواند محیط پذیرایی را به محیطی لوکس و مجلل تبدیل کند . هماهنگی این رنگ با سایر بخش های مورد استفاده در پذیرایی بسیار با اهمیت می باشد و به همین دلیل است که در هنگام استفاده از این نوع آینه ها ، باید بسیار دقت شود . این آینه ها اگر در مقابل نور خورشید قرار بگیرند می توانند نور بسیار زیادی را از آن منعکس کنند و دلیل آن این ات که اجسام توانایی انعکاس نورهای هم رنگ خود را بیشتر دارند .

بنابراین برای استفاده از این نوع آینه ها در پذیرایی ، می توانید آزادی عمل بسیار زیادی داشته باشید ولی باید توجه کرد ، هماهنگی بین اجزای موجود در پذیرایی بسیار حائذ اهمیت می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آینه های دکوراتیو ، دکوریت دیزاین را دنبال کنید .

 

آینه دکوراتیو پذیرایی طلایی
آینه دکوراتیو پذیرایی طلایی

زیباترین آینه های دکوراتیو پذیرایی

آینه های دکوراتیو مناسب برای محیط پذیرایی ، دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و انتخاب آنان تا حد بسیار زیادی به سلیقه شما و هماهنگی با محیط بستگی دارد . در ادامه تصاویری از زیباترین آینه های دکوراتیو را مشاهده می کنید .

زیباترین آینه های دکوراتیو پذیرایی
زیباترین آینه های دکوراتیو پذیرایی

زیباترین آینه های دکوراتیو پذیرایی
زیباترین آینه های دکوراتیو پذیرایی

زیباترین آینه های دکوراتیو پذیرایی
زیباترین آینه های دکوراتیو پذیرایی

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آواتار موبایل
Main Menu x
X